Praktická sestra - externé pomaturitné štúdium

4. sep 2021

Kto tento rok začína alebo uz študuje ?
Ten kto študoval, ako táto výučba u vas vyzerala? Prax v nemocnici?štúdium pocas covid?
Co všetko ste si potrebovali dodatočne zaobstarať?
Oblečenie? Momentálne riešim očkovanie proti hepatitíde,prvú varku mam za sebou..
Nejaké knihy navyše ktore škola nezaobstarala?

Rada sa s ostatnými, ktoré by sa pripojili, budem inšpirovat, radiť..
Ďakujem

dankavass
5. sep 2021

Študujem, momentálne som začala druhý ročník. Prax počas covid nebola, štúdium bolo dištančné.
Uniformu do nemocníc nám objednala škola, platili sme si ich, samozrejme, my. Ortopedickú obuv riešil každý samostatne.
Knihy zabezpečila škola, kúpila som si len ošetrovateľské techniky, aby mi tá kniha ostala 🙂
Očkovanie proti hepatitíde som absolvovala v 3 dávkach bez vedľajších účinkov 🙂

autor
5. sep 2021

@dankavass predpokladám, ze ak bude situácia zla, tak škola bude zase len na distancnom vzdelávaní...
2 dni v týždni mam vyucovanie, od rana 7dmej vrátane praxe. Celkom pekne nasekali.
Tesim sa ale aj mam rešpekt.
Pp dlhšom čase v školských laviciach...
Mas popri skole aj prácu (v nemocnici)?
Da sa tl stihnúť?

miskajur
5. sep 2021

Nie ste náhodou zo Žiliny? Tiež nastupujem teraz a presne 2 dní v týždni od 7 prax 😀

badimeria
5. sep 2021

@miskajur ahoj a musíš mať prax v nemocnici v Žiline?Alebo môžeš aj v martinskej nemocnici?A ja stále moc nerozumiem rozdeleniu sanitar je sanitar toto je zdravotná sestra či praktická sestra či zdravotný asistent a aký tam je rozdiel 🙂😅

autor
5. sep 2021

@miskajur ano, do ziliny idem 😀😋budeme mozbo spolužiačky

dankavass
5. sep 2021

Ja mám školu vrátane praxe len jeden deň v týždni. Od 7 prax, od 14.40 do cca 19 škola 🙂
Nepracujem zatiaľ v nemocnici, ale pracujem 8 hodín denne, mám škôlkara a nejak to zvládam 🙂
Prvý ročník je, čo sa množstva učiva týka, celkom náročný. Latinčina mi dala najviac zabrať. A anatómia 🙂
Študujem v Košiciach.

miskajur
5. sep 2021