Štúdium sociálnej práce externe na východnom Slovensku
Ahojte ✌️
Študuje niekto sociálnu prácu externe ?Je to ťažká škola ?
Prácu mám,potrebujem len školu 😀
Alebo sa niekto nechystá na BC ?
Východné Slovensko 😉👍
@majuska251 ahoj aké mesto ?
@lesankavh Košice
@lesankavh bola som odniesť osobne na Hlavnej teológ fakulta prihlášky asi do 28.2 mrkni stránku univerzita Bellu tuším pracovisko ..ale keď sa vyplatí aj zimný semester do 28.2 je tam zľava cca 38€ na semester. Posielam link
https://www.vssvalzbety.sk/pracoviska/detasovan...
@majuska251 dakujem pekne 😊
@lesankavh za málinko ..potom daj vedieť či si podala alebo nie ďakujem
Ahojte je tu niekto z Alžbety z Rožňavy? Ja študujem v BB a chcela by som na Mgr. prestúpiť do Rožňavy
@majuska251 ahoj chcem sa opýtať -písala si do prihlášky aj priemer známok ?dakujem 😀
@lesankavh ahoj áno vypísala známky zo strednej školy i keď to už je viac ako 20 r ..a plus treba overenú kópiu mature listu a neoverené kópie vysvedčení SŠ
@majuska251 kde si ich vypísala ?môzeš mi to
“polopatisticky “ vysvetliť ?dakujem 🧐🧐🧐
@lesankavh tu vypises všetke z koncoročného vysvedčenia
@majuska251 dakujem pekne 😀
Ahoj prosím ta ,akú fakultu si písala na prihlášku ?
@majuska251 Ahoj prosím ta akú fakultu si písala na prihlášku a detašované pracovisko ?
@lesankavh
Napíš normálne VŠ sv Alžbety ..a dala som potom toto
Bola som odniesť osobne
@majuska251 dakujem 😄
robia sa aj príjmačky?
@martinavasenko nie
@majuska251 ahoj chcem sa ta ešte opýtať ,ak pošlem peniaze vkladom na účet ,mám poslať škole aj doklad o zaplatení v obálke ?dakujem ☺️
@lesankavh ahoj zaplatila som poplatok za prihlášku a kópiu dala k prihláške ..už som zaplatila aj za zimný semester ..ak sa niečo budeš potrebovať kľudne mi môžeš volať 0908 999 758
@majuska251 dakujem si super 😀
Ahojte dievčatá študentky, nevieme si pomôcť so skriptami? 🙂 som 1. ročník Mgr., potrebovala by som nejaké predmety podklady, na oplátku viem zase ja poslať čo budem mať....🙏