icon

Študujem na vyššej odbornej škole, ktorá sa bude asi rušiť

13. feb 2025

Zdravim vas dievcata, mam otazku. Studujem na vyssej odbornej skole, som v prvom rocniku. Skola sa bude pravdepodobne rusit, detaily este nevieme, zatial sa bude zlucovat. Ale hovori sa, ze sa mozno zrusi.
Ako to v takom pripade chodi? Nechaju nas dokoncit skolu?

deniseee
13. feb 2025

Zazila som to. Skolu do ktorej som chodila zrusili, ked som bola v tretom rocniku na strednej. Nechali nas len dokoncit rocnik, teda do konca skolskeho roka tretej triedy. Nasledne vsetky triedy porozhadzovali po inych skolach a my sme sa iba dozvedeli, na ktoru skolu nastupime od septembra.

autor
13. feb 2025

@deniseee Ja som na vyssej odbornej, ale neviem preco sa mi zmenil nazov v nadpise, to som nepisala ja.
Stredna je nieco ine, ja som na vyssej odbornej, tak neviem ze ako by to fungovalo. Clovek do toho dava nejake usilie, velmi by ma mrzelo ak by nas nenechali dostudovat.

deniseee
13. feb 2025

Myslela som tym, ze predpokladam, ze by to fungovalo uplne rovnako ako u nas. Prelozia vas na skolu, ktora ma rovnaky odbor a tam dostudujete - len s inymi ucitelmi a s tym, ze si dostudujete dalsie ucivo, ktore tamojsi ucitelia budu vyzadovat. U nas to bolo presne tak.

autor
13. feb 2025

@deniseee No tak to by bol ten lepsi pripad 🙂

midka
13. feb 2025

vyssia odborna skola- to akou zaverecnou skuskou je ukoncena, nejako som tento typ skoly,, prehliadla....

melanta
13. feb 2025

Vyššia odborná škola je stále stredná škola. Takže postup by mal byť ako píše @deniseee

Čo sa týka názvu, napísala som adminom, cez položku nahlás nevhodný príspevok, aby opravili názov. Bežne menia názvy zle, pretože neprečítajú poriadne otázku, alebo jej nechápu.

autor
13. feb 2025

@midka absolutorium

autor
13. feb 2025

@melanta Dakujem, ja som to nazvala "Zrusenie skoly". Ale nazor je nepresny, nejde o vysoku skolu.

deniseee
13. feb 2025