SZU - fyziologická a klinická výživa
Ahojte. Študuje tu niekto na SZU - fyziologická a klinická výživa - externá forma. Mala by som pár otázok. 😊
@lenkadewinter Áno chystám sa. Len neviem či by som vedela ten prax vybaviť, keďže robím 3 dni, mám 2 dni voľno, potom robím 2 dni a mám 2 dni voľno a zase robím 3 dni atď. Toľko som zistila, že prax je v týždenných turnusoch, ale dá sa dohodnúť s vyučujúcim. No mne to nejak nestačí. Ja to musím na 100% vedieť lebo výpoveď nemôžem dať v práci a prax absolvovať treba.
Aojte, začali Ste študovať fyzilogickú a klinickú výživu na SZU?
Mňa už externe prijali ale tiež nemám takú flexibilnú prácu a tak mám niekoľko otázok.
Ahojte. Je tu niekto kto študuje na szu Ba, fyziologická a klinická výživa extérne? Mala by som pár otázok. Ďakujem 🙂
@sedmokraska1981 ahoj ja študujem, kľudne sa opýtaj ak ešte máš záujem
@katarinkahelpa
Ahoj, ja by som mala záujem o nejaké info. Ako často treba dochádzať do BA? Som totiž z východu. Taktiež by som sa chcela opytat ako časovo náročné to je, je možné popritom aj pracovat? Ake dni prebieha výučba? Dakujem velmi pekne vopred za odpoved.
@zdinakova Zdravím, prednášky sú cez týždeň od pondelka do piatku dva týždne v každom semestri, čiže štyri týždne za rok. Predmety máme klinickú výživa, fyziologická výživa, dietetika , biochémia a metabolizmus, anatómia a fyziológia, náuka o požívatinach, mikrobiológia, chémia a potravinárska chémia, technológia prípravy pokrmov , farmakologia, pedagogika a výchova k zdraviu, chirurgia, neurológia , vnútorné lekárstvo, onkológia, patológia, toxikológia a ešte veľa kadejaké už sa mi nechce vypisovať ale samozrejme sú rozdelené 10-11 každý semester. Prax je každý semester 80 h čiže dva týždne klinická v Bratislave a 300 h súvislá prax v meste bydliska . Takže dosť náročné časovo.
@katarinkahelpa Dobrý deň, zvažujem si podať prihlášku ešte pre tento rok. Som však mama na materskej a rada by som sa Vás popytala nejaké info, ak máte čas. Bolo by to možné? Ďakujem ;)