Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach - právo

6. feb 2024

Pekný večer, pozdravujem
Som študentka práva na UPJŠ v ke, som tretiackou a dennou študentkou. Píšem preto lebo už som bezradná a neviem čo ďalej
Štúdium je veľmi náročné a popravde ma už ani nebaví, znechutil ma prístup profakov a popravde som mala aj iné očakávania od studia.
Mnoho ľudí mi hovorí vydrž, prax je niečo iné = lepšie
Ja sa s týmto názorom nestotožňujem a ďalšia vec s bc z práva asi toho veľa nezmôžem… reálne placem nad tými knihami a poslednú dobu zažívam pocit že sa už viac ani nenaucim
Prenasam 2 predmety, ktoré ak nespravím vyhodia ma.
Akokeby sa bojím sama urobiť ten krok a odist z tej školy …
Pred nástupom na tuto vs ma rodina aj priatelia odhovárali, pretože som krehká a zraniteľná a vôbec sa nato nehodim … ale ja som si išla svoje …
Prosím Vás čo by ste mi poradili

ivangeline
6. feb 2024

Nelutuj. Uc sa. Ak nevyjde,obdobne a ľahšie je verejná sprava. V 2.stupni si mozes najst brigadu niekde na pravnickom oddeleni. Ak ti to ozaj nejde,tak sa zmier s tym a zmen plany.. Leb skoda,ze az v 3.rocniku to riesis..

barbie2023
6. feb 2024

Načo je niekomu krehká a zraniteľná pravnicka? Odid keď ta to nebaví lebo budeš trpieť ďalšie roky štúdia a potom ta aj tak zmatie tvrdá realita života právnikov.

draik
6. feb 2024

Mňa by hlavne zaujímalo, čo si predstavujete, že budete robiť po škole. A hlavne, či máte niekoho blízkeho z fachu, kto Vás potiahne v praxi.

ibrunova
6. feb 2024

Snaž sa dokončiť aspoň to Bc., škoda by to bolo len tak teraz nechať. Mne tam tiež študuje dcéra, teraz končí Bc.

tilly
6. feb 2024

Ja mám právo na UK v BA. Je to už veľa rokov, ale pamätám si dosť dobre, že tiež som mala krízu, keď som študovala. Právo sa možno nezdá, ale je to dosť náročné štúdium.