Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach - info o uplatnení

christina95
25. máj 2021

Zdravim chcem sa spýtať na bližšie info ohľadom tejto školy, kto tam študoval alebo študuje ... Aké je z nej uplatnenie a či vôbec nejaké je ?
Ďakujem za odpovede 🙂

sisa_s
25. máj 2021

Vzdy, ked som pocula o tomto odbore, kamarati vysokoskolaci o nej hovorili ako o "druhej socialnej praci"... Nehovorim, ze 100% sa neuplatni, ale studuju tam kvoli titulom hlavne, lebo je to lahke

surama
25. máj 2021

Vo vseobecnosti je to skola, na ktorej vela ludi studuje externe a skusky robia lavou zadnou, lebo poopisuju atd... Studuju len pre titul. Ale ano, potom, ked sa chces niekde uplatnit, tak socialnu pracu a bezpecnostny manazment zamestanavatelia vnimaju ako "menejcenne skoly". Casto takychto uchadzacov ani nepozvu na pohovor alebo vyslovene do inzeratu napisu, ze nech sa im neozyvaju absolventi bezp. manazmentu a socialnej prace. Viaceri ludia, ktori robia vyberove konania mi povedali, ze absolventi tychto skol sa im neosvedcili, preto ich uz ani nepozyvaju. Ale verim, ze sa urcite najde aj par poctivych studentov, ktori sa potom uplatnia v bezpecnostnych zlozkach.

christina95
autor
25. máj 2021

Aha fajn ďakujem ale je tu aj niekto kto tam chodil nie len počul ? 😃

290400
16. aug 2021
290400
16. aug 2021
290400
16. aug 2021
290400
16. aug 2021

@290400 ja tam chodím

martinq54
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
290400
16. aug 2021

@martinq54 ako to vieš

martinq54
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
rimiso
5. sep 2022

@290400 prosim Vas akovste spojna s tou školou??

rimiso
5. sep 2022

@rimiso nemožte mi dať blizsie info...buduci rok maturuje syn uvszujeme ovtejto škole...dakujem

rimiso
5. sep 2022

@rimiso možte mi napisat aj sukromne do spravy na č.0902142063 ak mate čas vďaka

kira89
7. okt 2022

Zdravím. Mám tu niekoho kto na tejto škole doštudoval v posledných rokoch? Veľmi pekne ďakujem 🙂. Určite sa za pomoc budem revanšovať 🙂

rimiso
7. okt 2022