Vysoká škola s humanitným zameraním

bibka_
27. nov 2023

Ahojte! Som študentka gymnázia a je načase si vybrať vysokú školu, no mám s tým celkom dosť problém. Považujem sa za humanitný typ, rada som v spoločnosti ľudí a rada cestujem. Angličtina mi ide celkom fajn no v matematike dosť zaostávam. Maturujem z dejepisu a občianskej náuky a tieto predmety ma aj bavia. Prvé som rozmýšľala nad medzinárodnými vzťahmi v BB, no mám celkom problém s druhým cudzím jazykom. Potom politológia v Nitre alebo Trnave, no zevraj z toho nieje dobre uplatnenie. Právo, no to som si rozmyslela hned po 2 týždňoch. Možno ešte aj verejná správa. Vedel by mi prosím niekto pomoct? Z coho je najlepsie uplatnenie? Poprípade na aké školy s podobným zameraním chodíte vy a ako to zvládate? Ďakujem!

emilkkkk
27. nov 2023

Politológiu určite nie samostatnú, max v kombinácii s niečím, ak sa dá. Mimo toho mi napádajú ešte pedagogické zamerania alebo niečo súvisiace s marketingom, to by ťa nebavilo?

liz_lemon
27. nov 2023

nauc sa slovencinu, ako moze jedna gymnazistka napisat nieje?

lindous
27. nov 2023

Spolužiaci, ktorí sa vybrali týmto smerom, tak sa celkom fajn uchytili s Európskymi štúdiami na FSEV, ale teda s tým, že počas štúdia využili všetky možné možné možnosti stáží, pocestovali, aktívne sa zapájali a poznám aj chalana, ktorý sa perfektne uplatnil s politológiou na UK v BA, ale opäť sa anagžoval, zapájal, vzdelával, získaval prax, skúsenosti a kontakty už počas štúdia... myslím, že pri týchto odboroch je obzvlášť dôležité mať pre to zápal a pracovať na dobrom CV už počas štúdia, aby sa človek trošku vystrčil z davu a potom má lepšiu možnosť uplatnenia... mnohí to isú študovať, lebo proste nevedia čo iné a nie je to zas tak náročné a takým je potom ten titul na dve veci...

bibka_
autor
27. nov 2023

@emilkkkk Pedagogickú skôr nie, nebavilo by ma to. Na marketingu je asi náročnejšia matematika či? Ale aj tak vám ďakujem!

bibka_
autor
27. nov 2023