icon

Ako prebieha reklamácia v Merkury market?

avatar
nikolina2
20. jan 2020

Je tu niekto kto pracuje v merkury a vie ako prebiehajú reklamácie? Ďakujem

avatar
polovnicka92
20. jan 2020

@nikolina2 velmi zle, znamej sa stalo.. nechceli im zreklamovat no mali stastie ze kupovali tovar uz raz reklamovany a predchadzajuci kupujuci im nechal potvrdenie prilepene zo spodku inak by nepochodili.. samozrejme oni to urobili tiez 🙂

avatar
amelia000
20. jan 2020

@polovnicka92 pockat, jak kupovala tvoja znama tovar uz raz reklamovany niekym inym? :-O

avatar
nikolina2
autor
20. jan 2020

No fasa. My sme kupovali pred mesiacom sedačku a je taka nekvalitná vysedena jak keby ju mame už rok aspon a ta látka ešte aj elektrizuje. Neviem co stym🤦‍♀️

avatar
puplatko
20. jan 2020

Čo s tým @nikolina2? Mamka v lete skrz toto reklamovala sedačku. Museli ju vziať na predajňu, tak zháňali dodávku. Doviezli ju, po nejakej dobe volali, že už je sedačka hotová nech prídu vziať. A prišli a sedačka tá istá, poťah ten istý, len aby to nebolo vysedené, tak ten materiál len viacej ponaťahovali, aby bol vyrovnaný. Takže teraz jej rohy nesedia, ani to šitie, taká s prepáčením nasratá bola, že povedala, že už od nich nikdy nič nechce.

avatar
stary_ujco
20. jan 2020

@nikolina2 vysedenie u poliaka nevyreklamujes. A elektrizovanie látky už dupľom nie.

avatar
haaadanka
20. jan 2020

@nikolina2 no naša je tiež po mesiaci totálne vysedená.. dali sme za ňu skoro 1000€ a známy,čo tam pracuje povedal, že toto nám určite nezoberú na reklamáciu.

avatar
predajmamina
20. jan 2020

Netreba sa nechať odradiť...jedna pani povedala a podobne 😊
Ja som reklamovala...také argumentácie som dala že predavač cumel a vedeli v Mercury že to nechám tak a radšej uznali reklamáciu...

avatar
lenzas
20. jan 2020

Treba ziadat posudok. Niekedy to pomoze.

§ 18 (Zákon č. 250/2007) Účinnosť od 01.01.2019
(6) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Tým nie je dotknutá povinnosť predávajúceho podľa odseku 9.
https://www.epi.sk/zz/2007-250

avatar
jankabenji
21. jan 2020

My sme sa dlho natahovali, nakoniec som volala s nejakým šéfom a povedala,že ich idem dať no SOI..do hodiny prišiel mail, že môžem vrátiť tovar 😆

avatar
polovnicka92
21. jan 2020

@amelia000 anoo z dola nasli co nechal prilepene ten clovek co to zreklamoval prvy a jemu to preslo .. islo o sprchovy kut kt. Bol prasknuty znamej to zreklamovat nechceli az na zaklade toho dokumentu :/ cize oni to dali normalne do predajne na predaj a este tonzreklamovat odmietli keby nebolo toho dokladu maju smolu :/ 🙂

avatar
mlyn16
5. aug 2021

Dobrý deň, aspoň tu napíšem svoju skúsenosť s Merkury Market. Kúpila som dlažbu https://www.merkurymarket.sk/vrobok/dlazba-rot-... , kde je uvedená kvalita 1 triedy. Avšak na krabiciach je kalibrácia 0, čo znamená rozdiel medzi jednotlivými kusmi až 1,2 mm. Dlažba na schody https://www.merkurymarket.sk/vrobok/dlazba-scho... je kalibrácia 2, rozdiel medzi jednotlivými kusmi 1,1 mm. Remeselník sa čosi nanadával na materiál, s ktorým má robiť. Zľutoval sa nado mnou a dielo dokončil. Musela som mu však sľúbiť, že nepoviem jeho meno, lebo nie je zvyknutý tak "nepodarené" dielo odovzdávať. Neskutočne veľa času a nervov ho stála moja zákazka. Mňa zas peniaze.
Po tejto prvej skúsenosti s Merkury Market by som viac tam nakupovať nešla. Cez net sa ani reklamovať nedá. Klamstvo vládne svetom.

avatar
snoopdogg
5. sep 2023

dnes som bol v mercury markete v zamkoch behal som po regaloch a hladal som matice a sroby do betonu . Zial nevidel som ich nikde tak som zacal hladat a nikd nikoho. Zrazu sa mi objavil silnejsi mlady chalan asi vo veku 35 az 37 vysoky troska vedsie brucho . Tak som nevahal a spital sa ho ze ci nevie kade su . Zrazu na mna zhukol ze on sa nestara kde su a ze si mam ist najist predavacku ktora to ma na starost . Spital som sa ho ze kazdemu zakaznikovi odpoveda rovnako ako mne . On sa len zasial a odisiel tak som nakoniec nekupil skrutky a matyce nakolko nikto nebol ochotny poradit . Pitam sa naco robi takyto clovek v obchode ? A neviem ci nemal aj vypite nakolko jeho oci boli dost zacervenale alebo bol pod vplyvom neakej psychotropnej latky . A takyto incident som uz mal na chcemii s jednou zenou ktore bola taktiez drza . Chcem len podotnut ze takto stracate klientov. A toho vysokeho pupkateho tajtrlika pozdravujem dufam dostane upozornenie od kompetentneho !!! Jedna sa o predajnu Nove Zamky !!!

avatar
diaamax
3. jún 2025
@polovnicka92

@nikolina2 velmi zle, znamej sa stalo.. nechceli im zreklamovat no mali stastie ze kupovali tovar uz raz reklamovany a predchadzajuci kupujuci im nechal potvrdenie prilepene zo spodku inak by nepochodili.. samozrejme oni to urobili tiez 🙂

@polovnicka92 mne teraz spravili to iste rozbalim tovar a kuk ho, uz reklamovany bol. Este aj v papieroch bolo napisane, ze je to vadny kus. Hned som pisala reklamaciu tak som zvedava