Ako riešiť nedoručené položky z Woltu?
Ahojte baby stalo sa uz niekomu ze objednaval z woltu a niektoru polozku mu nedorucili? Aj mi pisalo na uctenke ze nemali ten produkt a ze mi bude zauctovane len za polozky ktore mi dorucili.ale ja som platila ten nakup dopredu kartou tak teraz neviem lebo je to skoro 20€. Poslu tie peniaze naspat na ucet alebo ako ste to riesili? Kolko to trva asi?
Uz mi aj odpisali ze to poslu spat ze nikde je to hned ale u revolut banky a tatry to moze trvat aj par dni 😊
@baska116 Ano, vratia späť.
@nika11103 veru nie som, to ja len tak obcas cosi trosku nastudujem (uz ked su tu take specifickejsie otazky, tam si netrufam), kedysi som roky robila v niektorych nasich bankach, tak tuto oblast kusok poznam, tie mzdove/socialno-davkove veci, som si trochu studovala pocas rodicovskej 😂 a inak robim v IT firme

Wolt ma neskutočne super podporu , mne tuším vždy všetko vyriešili k mojej spokojnosti . Normálne im nápis na podporu a buď ti vrátia peniaze na účet alebo vo forme kreditov .