Ako riešiť odmietnutý DPD balík?
10. dec 2024
Nemáte prosím niekoho znameho ?😭 Odmietla som balík ktorý je zaplatený a nemajú ani číslo
a čo s tým má robiť dpd? Balík sa vráti eshopu a vrátia ti peniaze
A telefónne číslo majú na stránke len tak mimochodom... "Môžete kontaktovať kolegov zo zákazníckeho servisu telefonicky na čísle 02 / 32 773 373 alebo mailom na dpd@dpd.sk."
a je to vôbec tvoj balík? ty si ho objednala? nepríde mi to tak z toho ako je položená otázka
autor
•
10. dec 2024@zero1 áno len som objednala dve a odmietla ten čo je zaplatený 🙄 ten druhý som nemala prijať som bola dohodnutá s predajcom
volaj kuriera, on to vybaví, nechajú Ti to na pobočke, prípadne za "poplatok" kuriér opäť prinesie

Automaticky sa Ti vystornuje objednavka a peniaze dostanes spat.