icon

Ako riešiť zle zúčtovaný balík cez Packeta?

avatar
bublanina0200
18. jún 2024

Ahojte baby potrebujem menšiu radu. Odoslala som balíček cez packetu s platbou na dobierku teda priamo na odbernom mieste. Keďže pani mi poslala peniažky za poštovné na účet nemala som stým žiaden problém ale keď ja som stanovila cenu a packeta mi tam dala 0€ teda pani má v podstate balík za 100€ za cenu poštovného viete mi poradiť ako to riešiť vráti mi packeta peniaze či ako ?

avatar
rozculena
18. jún 2024

ty si zadala dobierku a oni tvojich 100eur prepísali na 0?

avatar
bublanina0200
autor
18. jún 2024

@rozculena áno presne tak

avatar
rozculena
18. jún 2024

@bublanina0200 volala si tam,že aby to nejako poriešili?

avatar
bublanina0200
autor
18. jún 2024

@rozculena áno ale žiaľ nedvihaju alebo sa len vyhovárajú. Žiaľ áni pani ktorej som zásielku poslala nereaguje takže neviem či už môžem na 100€ asi aj zabudnúť

avatar
lukbe
18. jún 2024

@bublanina0200 ved v aplikácii sa dá vidieť, koľko stojí poštovné v packete alebo aj dobierka. Dá sa to tam nastavit, ked posielas,kto má koľko platiť . Ak ti to však poslala na účet, to poštovné si jej mala prirátať.

avatar
bublanina0200
autor
18. jún 2024

@lukbe cenu som stanovila pri podaní zásielke a v aplikácii mi ukazuje 0€ nechápem prečo

avatar
rozculena
18. jún 2024

@bublanina0200 ale veď to si sumu nastavuješ sama v apke,prečo by ti oni menili sumu? Nepreklikla si sa,keď si to tam zadávala?

avatar
lukbe
18. jún 2024

@bublanina0200 tak to veru neviem, ja mam v tomto packetou dobre skúsenosti.

avatar
bublanina0200
autor
18. jún 2024

@rozculena ja som to nezadavala cez aplikáciu ale som to podavala priamo cez odberne miesto a v aplikácii podľa telefóne čísla mi to naskočilo

avatar
tramtada31
18. jún 2024

Normalne jej napis, že nech ti posle peniaze na ucet, lebo ideš na policiu. Oni jej zavolajú a neboj, bude spolupracovat.

avatar
bublanina0200
autor
18. jún 2024

@tramtada31 už som to skúšala ale žiaľ nereaguje a spísala som aj reklamáciu cez kontaktný formulár packety ale neverím že sa to vyrieši.

avatar
rozculena
18. jún 2024

@bublanina0200 tak to rieš na odbernom mieste s človekom,ktorý to preberal,on nahadzoval údaje do systému...teda toto som nezažila,že by mi to niekto iný robil,ja vždy sama cez apku robím..

avatar
katariiinkaa
18. jún 2024

Žiaľ obávam sa že tu to bude brané ako slovo proti slovu s personálom na podacom mieste 😕 veľa šťastia pri riešení. Snáď bude nakoniec adresát aspoň spolupracovať a peniaze pošle.

avatar
tramtada31
18. jún 2024

@bublanina0200 normalne chod na policiu. Ja som tam tak bola, lebo predajca mi poslal schválne zly(menej hodnotny tovar), následne nereagoval, potom sme spísali na policii papier (nechcelo sa im, ale oni MUSIA prijat oznamenie a preveriť ho, aj keby si podala oznamenie, že prileteli mimozemšťania a ukradli ti peňaženku). Keďže máš adresu, aj cislo, zavolajú jej a neboj sa, rýchlo ti tie peniaze posle. Bude to rýchlejšie ako cez tu packetu

avatar
tramtada31
18. jún 2024

@bublanina0200 a samozrejme, maj pripravene screeny z komunikacie, že za tovar si mala prisľúbenu platbu a aj to, že nereagovala

avatar
bublanina0200
autor
18. jún 2024

@tramtada31 keď sa posiela cez packetu adresa sa tam neudava len meno adresáta a názov odberného miesta

avatar
bublanina0200
autor
18. jún 2024

@tramtada31 jasné to mám veľmi pekne vám ďakujem žienky za pomoc naozaj ste mi pomohli