Ako vrátim objednávku z obchodu Zara?
Ahojte, chcem sa opýtať či niektorá s tym nemate skúsenosť. Objednala som si kabát v zare v utorok, odvtedy sa nezmenil stav objednávky (stále píše v procese prípravy) no kabát mi už dnes prišiel. Veľkosť mi úplne nesedí, ale nemôžem ho vrátiť keďže podľa aplikácie mi vlastne ešte neprišiel 😕. Nikdy sa mi to nestalo, objednávala som zo zary aj vracala viackrát. Myslite že to zajtra aktualizujú? Ďakujem🩷
zavolat na infolinku, ci napisat mail?
Mne sa tak stalo s inym obchodom, mala som u nich 2 objednavky, vydaj na predajni. Obe objednavky davno doma, a zacali mi zrazu chodit sms aj maily, ze objednavka pripravena na odber. Prve 2 dni som si to nevsimala, reku omyl, neriesim. Ked to uz bolo neviem ktory den, ozaj uz otravne, napisala som im mail, nech si upravia status pri obejdnavke, lebo ju mam uz vyse tyzdna doma, a stale mi chodia sms a maily, ze som ju neprebrala, ze ma to obtazuje.
Do par minut som mala odpoved, ze si to opravia, aj s omluvou.

zavolala by som na infolinku, mozno ti to pri baleni len nepreklikli alebo zajdi do obchodu ak mas na okoli a mali by ti to bez problemov zobrat