icon

Ako vyriešiť problémy s naskenovanými balíkmi cez DPD?

avatar
lauraa107
17. nov 2024

Ahojte, stalo sa už niektorej z vás že posielala cez alzabox balík cez spoločnosť DPD a omylom naskenovala 2 balíky aj keď som chcela poslať obe samostatne? Lebo vlastne mala som 2 balíky ktoré som chcela poslať ale ja som ich nejak po sebe naskenovala ale vložila som iba jeden a tým pádom mi ukazuje obe v alzaboxe aj keď ten druhý tam vôbec nie je. Čo s tým? Ďakujem, posielala som dnes prvýkrát. Ten druhý už neviem poslať ani cez iný alzabox lebo ho eviduje ako že sa nachádza už v alzaboxe s tým prvým balíkom a budem musieť stitok vytlačiť ešte raz

avatar
janai1
17. nov 2024

@lauraa107 nechápem keď už si oscanovala oba naraz prečo si oba nevlozila do schránky?

avatar
lauraa107
autor
17. nov 2024

@janai1 myslela som že do jednej iba jeden môže + mi našlo iba veľmi malu schránku a do tej by sa nezmestili tie 2 veľké. Takze ešte otázka do budúcnosti, keď naskenujem 2 po sebe, môžem ich spolu 2 dat do schránky?

avatar
vanilkovazmrzka
17. nov 2024

Do jednej schranky ide jeden balik. Nechapem ako ta napadlo davat dva baliky do jednej? Nechapem ani ze ta po naslenovani jedneho kodu pustilo skenovat iny…
Ked sa nezmesi balik do schranky, zakliknes na displeji moznost “otvorit vacsiu schranku” a tu prvu zatvoris a takto to robis az dokym sa ti neotvori vhodne velka schranka. Ale aj ked sa ti postupne otvori 5 schranok neznamena to ze tam mas davat ine baliky 🤷‍♀️

avatar
janai1
17. nov 2024

@lauraa107 veď na boxe sa dá zakliknut otvoriť väčšiu schranku ...

avatar
lauraa107
autor
17. nov 2024

@janai1 áno aj som zaklikla ale otváralo mi to stále len malé schránky, ocividne nebola väčšia voľná, veď mne je jasne že keby je voľna dám do väčšej

avatar
vanilkovazmrzka
Autor odpoveď zmazal
avatar
vanilkovazmrzka
17. nov 2024

Ok citala som nepozorne… 🤦🏻‍♀️ to sa mi este nestalo ze by otvaralo len male schranky, niekedy to trvalo aj 5’pokusov ale vzdy sa nasla vacsia. Ja myslim ze by ten box upozornil ze nema volne vacsie schranky

avatar
lauraa107
autor
17. nov 2024

@vanilkovazmrzka ja som skúšala 6x a furt len 2 tie iste tak som to skúsila takto 🤷🏻‍♀️ ale tak snáď dotyčnej osobe príde správny balík, keďže kuriér vidi meno na balíku a ten druhý ktorý tam je napisany že je v alze taktiež aj keď nie je poslem znova.

avatar
dettilv
17. nov 2024

Zavolaj na infolinku a vysvetlí im situáciu. Mne vždy pomohli. Len si priprav čísla balíkov

avatar
vanilkovazmrzka
17. nov 2024

@lauraa107 a ked si nacitala druhy kod otvorila sa ti ra ista schranka? Urcite zavolaj na tu infolinku budes mat istotu

avatar
lauraa107
autor
18. nov 2024

@dettilv a nemáte prosím vás číslo na tu infolinku? Lebo ja som minule našla nejaké číslo ale bola tam automatická odpoved že to neriešia cez mobil a že sa im treba ozvat len na mail, tak neviem či len ja som zlé číslo našla alebo im to už funguje

avatar
dettilv
18. nov 2024

@lauraa107 už nemám bohužiaľ. Pred 3 rokmi som bola s nimi v kontakte často (kvôli práci) a vždy boli ochotní. Niekedy prepoja k operátorovi hovor až keď ten robot všetky možnosti povie. Ale keď sa ti tam nepodarí dovolať kľudne im napíš, oni odpisu urcite