Deti s autizmom. Pomoc s bakalárskou prácou

timik85
3. apr 2008

Dobrý deň všetkým mamičkám, oteckom a každému kto si číta toto fórum 🙂
Volám sa Timea a študujem psychológiu v 3.ročníku. Momentálne pracujem na bakalárskej práci.
Keďže sa už 3roky dobrovoľnícky venujem deťom s autizmom, vybrala som si tému vzdelávanie detí
s poruchami autistického spektra. V rámci výskumnej časti chcem zistiť a porovnať názory rodičov autistov, rodičov zdravých detí a odborníkov na otázku integrácie autistov do bežných škôl.
Práve preto Vás chcem veľmi pekne poprosiť o pomoc s vyplnením dotazníka.
V dotazníkoch sa nenachádza žiadna otázka vyžadujúca hlbšiu znalosť problematiky autistov,
je potrebné len aby ste mali predstavu o tom, aké autistické deti sú.
Ide v ňom len o vyjadrenie názoru, či si myslíte, že zaradenie týchto detí do bežných ZŠ
je dobrý nápad alebo nie.
Chcem teda veľmi pekne poprosiť Vás, rodičov zdravých detičiek, ktorí ste ochotní mi pomôcť, pošlite mi, prosím, do IP Vašu emailovu adresu ( alebo ak s tým nemáte problém kľudne napíšte rovno do fóra) a ja Vám svoj dotazník pošlem. Ak by sa tu našli aj rodičia detí s autistickými poruchami, bola by som veľmi rada keby sa mi ozvali.
Ďakujem Vám veľmi pekne, prajem všetko dobré Vám aj Vašim rodinkám 😉

PS: akékoľvek otázky a nejasnosti bez problému zodpoviem🙂

nitka
3. apr 2008

liliankab@centrum.sk 😉

denisa2214
3. apr 2008

denisa@cmd.sk 😕

janis24
4. apr 2008

timik ahoj, som šk. psychologicka a v nasej skole mame 2 autistickych chlapcov, ktori su individualne integrovani uz niekolko rokov a celkom dobre poznam vyhody ale aj uskalia ich integracie, takze ak budes potrebovat nejake info, napis IP... 😉

timik85
autor
4. apr 2008

Ahoj, ďakujem dobrým dušiam, ktoré sa už ozvali 🙂 Chcem ešte dodať, že by mi veľmi pomohlo keby sa mi ozvali aj vyštudované psychologičky a pani učiteľky prvého stupňa ZŠ 🙂 Stále je tých názorov veľmi málo, tak prosím, ak môžete pomôžte.. ďakujem veľmi veľmi..pekný deň;)

timik85
autor