icon

Kto pracuje vo VÚB banke?

avatar
soulmate9
9. sep 2024

Ahojte, robi tu niekto vo VUB?

avatar
lubossi
9. sep 2024

asi povedz ze co chces, lebo ak tam niekto robi vratnika, alebo upratovacku, ti asi nepomoze s tym co chces :D

avatar
soulmate9
autor
9. sep 2024

@lubossi klasika, klientsky pracovnik

avatar
melanta
9. sep 2024

@soulmate9 a čo potrebuješ vedieť. Poradiť ti možno môže aj človek z inej banky alebo človek z ne-banky, ktorý však pozná pozície. Klientský pracovník je v každej banke o tom istom. Máš plán na každý produkt, ktorý banka predáva na pobočke. Tvojou úlohou je oslovovať klientov na pobočke - čiže ak si príde zrušiť inkaso. osloviť ho na úver. Ak sa príde opýtať na hypo, ponúknuť mu poistenie a kreditku. Tiež obvolávanie klientov a pizývanie na stretnutie, s cieľom predať mu niečo. Ak ide o pobočku v shoppingu, tak práca na smeny a aj cez víkendy, vo väčšine bankách. A niektoré banky (teda jedna konkrétna) majú podmienku v pracovnej zmluve, že ak odídeš do roka, tak zaplatíš školenia, ktoré ti poskytli, čo môže byť až do výšky 1800 eur.
Ja napríklad na pobočke v TB, kam chodievam, registrujem osobnú bankárku, ktorá tam je určite cez 15 rokov. A niekto to nedokáže robiť ani rok.

avatar
soulmate9
autor
9. sep 2024

@melanta nejde mi o pracu, potrebujem nieco vediet ohladom zrusenia uctu. Preco mi predlzuju dátum, zrusenia uctu. Ktorý mi mal byt zruzeny 17,9 a presunuli to na 2.10 aby vydrankali odomna dalsich 7e!! Ucet uz vyse mesiaca nepouzivam... Na zmluve mam napísané jasne, ze 17.9. Mi bude zruseny. To ako si toto dovoluju, tyto korporatni nenazrani smejdi!! Vytacaju ma uz do vyvrtky!!!!!

avatar
melanta
9. sep 2024

@soulmate9 informuj sa na Infolinke. Aj keby sa ti tu ozval klientský poradca z VUB, neodpovie ti, lebo nemá to z brucha ako vedieť. Takže buď Infolinka alebo návšteva pobočky a vedieť konkrétny dôvod. Nemáš kreditku, ktorú si tiež rušila? Alebo úver, ktorý si vyplácal? A keď budeš mať po, podaj sťažnosť a žiadosť o vrátenie poplatku za október s uvedením dôvodu.

avatar
soulmate9
autor
9. sep 2024

@melanta od rana tam volam a neviem sa tam dovolať.... Osobne tam viem ísť az v piatok. Nemam ziadny uver, ani som nikdy nemala. Uz som v druhej banke. Tak neviem co stale riesia, zjavne chcu este zinkasovat co sa da.... . Ale toto drankanie 7e za vedenie uctu mi ide uz pekne krkom, nakoľko ich kartu uz nevyuzivam.

avatar
melanta
9. sep 2024

@soulmate9 dovoláš sa. A vždy môžeš dať sťažnosť a žiadosť o vrátenie poplatku. Ak ti nedajú relevantný dôvod na to, prečo ho zrušia až v októbri, tak tú sťažnosť po stiahnutí poplatku daj, aj s dodatkom, že uvedené budeš riešiť s bankovým ombudsmanom.

avatar
soulmate9
autor
9. sep 2024

@melanta ďakujem krasne za rady 🙏🙏 skúsim po 11 hod. opat volat. Ak nepochodim, idem tam v piatok naklusať.

avatar
fido69
Autor odpoveď zmazal
avatar
maranco
9. sep 2024

@soulmate9 kartu si mala dať zrušiť/zablokovať keď si dávala výpoveď

pred X rokmi som rušil účet v TB a tiež sa čakalo "čo keď" ešte príde nejaká platba kartou náhodou so zahraničia 🙂

avatar
tundra
9. sep 2024

@fido69 ak si dobre pamätam,tak 14 dni je ochranna lehota.Pri zmene typu uctu vo VUB som zostal na Slovensku bez pristupu k peniazom,2 dni trvalo,kym v Bratislave zistili,preco mi nefunguje nova karta.Znalost pracovnicok pri okienku 0,1%.

avatar
luckabosakova
13. mar 2025

Ja som na pozícii poradca klienta 2,5 roka