• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

9. marca 2017 
niekde som tu citala...neviem uz kto to pisal...ze mnozstvo tyx liekov ma byt nejako v pomere s vahou, tak som len chcela vediet ci nahodou niekto neviete ze kolko mgsa ma vybrat napr na 10 kil vahy alebo tak nejako..lebo by som si chcela vypocitat ze ako dlho to budem musiet brat aby som vybrala celu davku na moju vahu. diky.
27. sep 2009 o 15:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
janula cca 120mg na kg alebo viac je idealne. Denna davka ma byt 0,5-1mg na kg
27. sep 2009 o 16:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Hura konecne posledna tabletka. :dizzy_face: nech sa to uz nikdy nevrati
27. sep 2009 o 16:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pááni sweety22 ako ti závidím... ja mám za sebou len mesiac :(... a strašne mi vidno na nose čierne bodky :(.. ináč je to v pohode ale bojím sa o svoju pečeň :D... lebo moja kožná robí odbery krvi len na začiatku a na konci liečby... tak neviem no... ale už aj ja to chcem mať čo najskôr za sebou aby som si nemusela ničiť zdravie...
27. sep 2009 o 16:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sweety= a aky typ akne si mala, štádium? a kolko si to brala? a vysledok?:slight_smile:
27. sep 2009 o 19:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dakujem vsetkym za rady :slight_smile:
tak idem sa na to teda dat asi niekedy odtohto tyzdna. a uz len dufat aby to co najrychlejsie zabralo, zabralo na vzdy a neboli tazke neziaduce ucinky...
ale zase az tak jednoducho si to nepredstaujem :slight_smile:

somslavka: nizoral je velmi silny sampon, a akurat mi nedavno kadernicka vravela, ze sa to odporuca az v tych najhorsich staiach, moze totiz poskodit vlasovy koren.isla by som do lekarne a tamurcite dobre poradia.


a mali ste na zaciatku taku zhorsenu plet vsetci?ako dlho to asi trva kym ta este horsia plet zmizne?
(viem ze je to idividualne, ale aj tak to chcem aspon priblizne vediet )
27. sep 2009 o 20:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
correy no mne sa riadne zhorsila plet do tych troch mesiacov mozno aj viac... a potom uz len lepsie a lepsie :slight_smile:

inak ja uz mam len mesiac liecby, vyrazky nemam, ale sem-tam sa mi vyhodi taky ,,pupacik" ako keby ma nieco postipalo... a potom to zmizne...... :sweat_smile:
28. sep 2009 o 00:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sweety22: dakujem...tak to musim povedat lekarke nech mi zvysi dvavku lebo to budem brat do smrti :D
a ja som zvedava velmi co a ako to bolo s tebou...ake si mala stadium a ako dlho si brala tabletky a jak vyzeras teraz...a vsetki ucinky vedlajsie jake to malo...vsetko chcem vediet...napis tu celu esej o tom :D
28. sep 2009 o 01:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, dlhsie som tu nebola, ale oznamujem ze uz som po liecbe 5 týžden,ale smutna správa. Zacala som sa uz pomaly vyhadzovat. :frowning2: Tak som z toho nestastna. To asi preto lebo som nedobrala dostatocnú dávku na moju hmotnost. Len dufam ze sa aspon nebudem az tak vyhadzovat ako predtym. No uvidime. Potom zas podám info. :wink:
28. sep 2009 o 08:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak mala som dost mastnu plet a nepomahalo mi nic lokalne,nebavilo ma to uz...striedali sa fazy,ked to bolo lepsie,inokedy to bolo horsie...Mala som 30mg na den a brala som 7 mesiacov.Ja som napriklad nemala fazu "zhorsenia" o ktorej vacsina pisete.Odzaciatku sucha koza a zlepsovalo sa to postupne.Po troch mesiacoch tam uz nebolo nic.Ale pokozka bola sucha,cervena,citliva...preto som rada,ze uz ho neberiem a dufam,ze to rychlo odoznie.Budte trpezlivy,pomoze vam to :dizzy_face:
28. sep 2009 o 13:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
inak ta pokozka sa mi supala najma na zaciatku,potom menej.Mozno to bolo aj tym,ze som ho zacinala brat v zimnych mesiacoch.Ale citliva je dost...napr.na teplo,chlad...myslim,ze to casom prejde,uvidim.Inak co sa tyka tych vyrazok tak ta plet je uplne hladka na 100percent a naozaj mne sa hned od zaciatku zlepsovala,hlavny problem bolo to,ze bola citliva.Co sa napriklad tyka porov,tie sa az tak nezmensili,ale ta pokozka vyzera dobre.Ja mam naozaj dobru skusenost s tymto liekom,ostava len verit,ze ucinok zostane...Pecenove testy mi robili tiez len na zaciatku a pojdem o tyznen na kontrolu este.

Vsetkym,co sa tu trapite prajem,nech vam liecba rychlo ubehne a budete sa moct radovat rovnako ako ja.
28. sep 2009 o 13:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
epose: a to nemozes zase zacat brat? ci to sa nesmie uz viackrat?

mna strasne svrbiii hlavaaaa...co mam s tym robit?
29. sep 2009 o 21:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
epose: koľko vážiš a koľko mg lieku si vybrala??
30. sep 2009 o 10:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
janula55 moze sa to brat znova ale nie hned... mozno po pol roku si myslim
30. sep 2009 o 10:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
correy: fiha, fakt je nizoral taky agresivny? lebo ja len viem, ze vela ludi s nim ma dobre skusenosti a ja som mala lupiny raz v zivote, ked som mala asi sedem rokov, nikto nic neriesil, nejaku dobu mi tym nasi veselo umyvali hlavu (pritom ako decko som mala strasne paperove jemne vlasy) a odvtedy ani lupina :slight_smile: musim sa na to spytat buduci utorok v skole, tento semester mame dermatovenerologiu, zaujimavy to predmet :D


inak co sa prechodneho zhorsenia pleti tyka, tak mne sa stav tiez od zaciatku len zlepsoval, stale som cakala, kedy sa strasne vyhadzem a vdakabohu nic :slight_smile:
30. sep 2009 o 16:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
joe1: vážim 60kg, brala som 30mg denne po dobu piatich mesiacov.

janula55: mohla by som ich znovu brat ale az tak po pol roku,ale ja sa uz nato nedám. Hlavne koli tomu ze planujem na buduci rok miminko tak preto uz ich uzivat nechcem. :slight_smile:
1. okt 2009 o 07:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ROA nikdy viac !!!! môžem povedať, že mám pleť ešte horšiu "vdaka" flakov z vyrážok, ktorý mi vyšli a to ani nehovorím o perách, ktoré sa mi tak zošúpali, že som chytila infekciu na celých ústach, ktorá prešla aj na ruky.. NIKDY VIAC
2. okt 2009 o 23:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sweety22---aj ja sa radujem takisto-plet mam super a tablety uz len na 20 dni :slight_smile:


anabelka ej mi to luto....ale ja som takisto nemala tazku formu akne a straaasne sa mi to zhorsilo aj som lutovala ze som to zacala brat.No ale zlepsilo sa to uz.cchce to cas
3. okt 2009 o 09:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mám najnovšie spávy:D... tak po mesiaci a pol... od začiatku užívania... sa mi najnovšie začala šúpať koža na rukách :D
3. okt 2009 o 15:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a mne uz mastneju vlasy ako na zaciatku..... :unamused:
na rukach??hmmm
sice ja som mala vseliake exemy na rukach
3. okt 2009 o 17:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
zasa masnejú??... no to je dosť blbé... ja už som si zvykla na suché :((... už nechcem mastnééé :frowning2: :frowning2:
3. okt 2009 o 17:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte dievcata, tak ako?
Mne uz mihlanicky pomaly dorastaju, ale stale mam zapalene viecka aj tu kozticku v okoli. Roac. bolo pre mna to najhorsie rozhodnutie, co som kedy urobila. Lebo plet mam inak peknu, aj som mala, len bradu ako balon. Nejako som sa postupne zoznamila s ludmi, kt. to tiez v konecnom dosledku napachalo viac problemov ako nejaky uzitok:/.
Drzim vam palce, aby ste medzi nich nepatrili :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Anabelka a ty si to ako dlho uzivala, ked az take nasledky???
3. okt 2009 o 19:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
michelka
normálne, cca pol roka .. pleť mam ešte horšiu, infekcia a pery ok .. ale bolo to tiez moje najhoršie rozhodnutie brat roa
3. okt 2009 o 19:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hm, no ja som rada, ze nakoniec "len" mihlanice. aj ked mi bolo luto, lebo kazdy myslel, ze ich mam umele, dlhe a huste. no ale co narobim. zevraj do roka ich mam spat, ale kto vie. verim, nic ine mi nezostava. stalo sa to este jednej babe z ciech, jej zacali rast tak viac az po roku!
a to mas akoze aku infekciu? cim to liecis?
3. okt 2009 o 20:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ozaj padali mi trosku aj vlasy, predtym hlavne lupiny z roacc., pomohol mi zihlavovy sampon!!!
3. okt 2009 o 20:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka no to si nejak kratko brala....
3. okt 2009 o 20:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
preboha to čo tu píšete??? že vám vypadávajú mihalnice či čo??? no to mi ani nehovorte! :frowning2:
3. okt 2009 o 21:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
netuším kolko som to brala, možno tak 7 mesiacov, ešte ma čaka mesiac .. mi doktorka nikdy nepovedala presne cislo, kolko mg by som mala dobrať
3. okt 2009 o 23:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
AHojte.Ja beriem aknemňnormin už 2 mesiac a som spokojna.Mam 27 rokov a pleť ako puberťačka..ale teraz je to ine..stračne mi pomohol.Mam z toho len suche pery a sa mi zda že som nabrala nejake to kg..a ešte sa mi z vyšil cholesterol,ale mal by sa upraviť ked to doberem.SOm s nim spokojna.
4. okt 2009 o 07:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
boze baby teraz ste ma dobre vystresovali....ja beriem RO nieco cez dva tyzdne azatial len sucha plet a pery a hlava ma svrbi z toh strasne niekedy...a mihalnice sa mi zda ze mi troxu viac padaju...ale da sa to prezit...ale ked vidim co tu pisete...infekcie a az take zhorsenia...no...fu...dost sa uz bojim teraz co vsetko ma este caka...dufam ze sa mi vyhnu take zle priznaky... :unamused:
4. okt 2009 o 16:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok