Negatívna skúsenosť so Slovenskou poštou
uz nebudem využívať Slovensku postu a jej neprofesionálnu kuriersku službu. Viac krát na rôzne adresy rôznym známym a rodine spravili presne co dnrs mne.
prezvonili ani nezdvihaju keď volám spať až následne sa dozviem že na vašu žiadosť kurier dal poslať balík do boxu na poste. Arogantne a neprofesionálne. Žiadne ospravedlnenie že nedočkal, zenevolal späť...
Ja som si objednala kuriera domov, nie doručenie do boxu. Posielajte sťažnosti lebo ako vidím toto robia roky a nič sa nemení. Ja už ich sluzby využívať nebudem
Ty daj sťažnosť ja som s nimi problém ešte nikdy nemala.
@pataja
Už roky nevyužívam službu "balík na adresu" nakoľko mi ju na adresu nikdy nepriniesli a musela som ísť preto na poštu.
Nemám ďaleko poštu (10-15min peši od bytu). Ale akonáhle som vedela, že daný balík bude ťažší/rozmerovo väčší, kvôli pohodliu som zvolila doručenie na adresu. Nikdy mi doručovateľ nevolal či zavonil na zvonček.
Keď sa toto opakovalo niekoľko krát, najprv som sťažovala osobne na pošte kde mi poštárka za okienkom vysvetlila, že takzv. balíky na adresu nosí doručovateľka a veľké/ťažké balíky nikdy so sebou nenosí (nosí iba listy alebo úplne drobné balíčky). A ak chcem niečo výslovne doručiť na adresu, mám využiť službu Expres kuriér.
Potom som písala všeobecnú sťažnosť na poštu, že ak platí to čo mi bolo povedané, nech zmenia podmienky rozmerov a hmotnosti balíkov, nakoľko (dodnes) platí, že ak balík má rozmerovo do 150cm a váží do 10kg, dá sa poslať ako balík na adresu.
a ešte ma vytáča keď si dám zaslať do boxu alebo na odberné miesto - a oni mi to odložia na pošte, vtedy zúrim. na jakého frasa majú tie telefony?? poštu nemám blízko a ešte aj milion ľudí furt ...
@pataja No mna minule tiez vytocili, ked som si vybrala dorucenie do balikoboxu v BA a oni mi to ulozili na poste v Chorvatskom Grobe.
@pataja a nezabudni - poslať sťažnosť - pošte
@elenka.k jasne ze som napísala a hádajte co?
Ospravedlnili sa a poslali balík na adresu ešte v ten deň iným milým kuriérom. Myslíte že na SK sa niečo zmení keď budeme len tíško frflat na všetko? Treba dat staznost, reklamáciu...až vtedy sa začnú hýbať veci správnym smerom. Ak by dotyčný kuriér, ktorý bol drží, reagoval do telefónu inak, ospravedlnil sa mi, vysvetlil a snažil sa napraviť chybu, vtedy by som ľudský pochopila prečo sa zachoval ako zachoval. Ja pracujem s ľuďmi a vždy som profesionálna. Skúste ísť za hranice a uvidíte v obyčajných potravinách rozdiel v službách a prístupe ľudí k zákazníkom...potom možno nebudete zatvárať oci a skúsite pre nápravu aj niečo spraviť.
@elenka.k jasne ze som napísala a hádajte co?
Ospravedlnili sa a poslali balík na adresu ešte v ten deň iným milým kuriérom. Myslíte že na SK sa niečo zmení keď budeme len tíško frflat na všetko? Treba dat staznost, reklamáciu...až vtedy sa začnú hýbať veci správnym smerom. Ak by dotyčný kuriér, ktorý bol drží, reagoval do telefónu inak, ospravedlnil sa mi, vysvetlil a snažil sa napraviť chybu, vtedy by som ľudský pochopila prečo sa zachoval ako zachoval. Ja pracujem s ľuďmi a vždy som profesionálna. Skúste ísť za hranice a uvidíte v obyčajných potravinách rozdiel v službách a prístupe ľudí k zákazníkom...potom možno nebudete zatvárať oci a skúsite pre nápravu aj niečo spraviť.
@pataja 👏
super
máš pravdu

@pataja a nezabudni - poslať sťažnosť - pošte