icon

Nesprávne uvedený dôvod reklamácie v Nay. Ako to riešiť?

7. feb 2025

Pekný večer 🙂 Dnes som do Nay zaniesla synov notebook na reklamáciu, nejako sa praskla časť toho plastového obalu na notebooku, neviem ako sa to volá, nevyznám sa v tom. 😅 Notebook synovi nikdy nespadol, nikdy na ten notebook nič nespadlo, nikdy tam nebol žiadny náraz. Včera si len všimol že to je prasknuté a presne takto som to aj povedala pracovníkom v Nay. Dobre, vypísali mi reklamačné papiere a zobrali to na reklamáciu. Teraz čítam papiere a vidím že tam ako dôvod reklamácie napísali že synovi spadla ťažká kniha na notebook keď ho mal zatvorený. Nechápem prečo tam toto napísali keď som im to tak nepovedala a vôbec sa to tak nestalo. Toto nie je prvá zlá skúsenosť ktorú s pracovníkmi v tomto obchode mám.. Mám toto vôbec riešiť? Mala by som tam zajtra ísť a spýtať sa ich na to? Nejde mi do hlavy prečo tam toto napísali keď som im to tak nepovedala. Aký majú dôvod si takto vymýšľať príbehy o tom čo sa stalo? To sa tak nudia? No neviem čo si o tom myslieť 😂 Ďakujem za všetky rady

avatar
pribinak
7. feb 2025

No samozrejme, že to máš rieisit ….vsak to vám neuznajú reklamáciu

avatar
heln
7. feb 2025

ide o mechanicke poskodenie, ci si si toho vedoma alebo nie. praveze nieco tam museli napisat ako dovod. ked mas napriklad kupene aj poistenie, tak tiez musia nieco napriklad ako dovod, cim si ty nebola zodpovedna, ked ti spadne mobil a rozbije sa, napisu napriklad, ze do teba vrazil pes a preto ti spadol.

avatar
rooskoliv
7. feb 2025

Ahoj. Je úplne jedno, čo si im povedala. To ti na záruku nikto neuzná. To je, ako keby si mala nabúrané auto a hovorila, že ty si s ním nikde nebola a auto bolo na parkovisku a nevieš, ako sa to stalo. Je to proste mechanické poškodenie, na ktoré sa záruka nevzťahuje

autor
7. feb 2025

Áno, na záruku mi to nedali, dali mi to ako reklamáciu na poistenie. Keď sme kupovali notebook tak sme platili niečo cez 150 eur za poistenie na náhodné poškodenie

autor
7. feb 2025

@heln Ahaa ďakujem 🙂 To som fakt nevedela že si tam vymyslia aj príbeh o tom ako sa to stalo 😅

avatar
deti95060810
7. feb 2025

nie, nenudia sa... len ťa potrebovali dobehnúť po slovensky odr*ať... druhý krát so dobre prečítaj čo ideš podpísať.

avatar
gribka1
7. feb 2025

Možno musia uviesť pravdepodobné poškodenie. Samo sa to asi nie😁

avatar
janababana
7. feb 2025

prosim Ta, napises sem ked Ti to vyriesia? Fakt ma zaujima, ci poistnu udalost uznaju a vratia plnu sumu za NB alebo odpalkuju, ze to nebolo kryte poistkou

avatar
janagem
8. feb 2025

Práveže ak máš poistku, tak to musia napísať, že si to poškodila ty - preto to aj napísali. A by to bol urobil niekto iný (vrátené cudzieho psa) tak ti povedia, že si to máš vymáhať od neho xD takto sa postarali o to, že ti tu poistku uznajú.

avatar
janagem
8. feb 2025

@janababana poistka v prvom rade sluzi na opravu. Ak sa nebude dať opraviť tak vrátia pomernú časť s prihliadnutím na časové opotrebenie

avatar
alkoholik
8. feb 2025

A spytam sa blbo, boli ste urcite v NAY???
Riesite 2 uplne rozdielne veci zaruka na tovar co je 24 mesiacov( od vyrobcu) a poistenie tovaru predrazena sluzba k tovarom.
A bajka o tom ze sa nic nestalo len je to prasknute je taka Slovenska...