Neúspešná reklamácia svetra: Ako postupovať ďalej?
17. jan 2025
Dobry vecer,chcela by som vediet ako postupovat v pripade ak som bola vratit sveter v mohite este pocas 30 dňovej lehoty .Nemala som pri sebe paoierovy blok ale kedze to bola platba zrealizovana kartou postacil vypis z uctu a blok sa tym padom vedel dohladat v systeme.Kedze bol problem nejaky s pokladnou blok nevedela predavacka vytlacit.Tym padom mi neuznala reklamaciu.Ako to mam teraz riesit?Dakujem
@silvia7762 v reklamačnom poriadku majú, že tovar máš reklamovať s dokladom o kúpe. Vyhľadať v systéme, to neviem či také niečo je možné, skenujú čiarový kód a ten vie pokladňa nájsť, bez neho skôr nie. Zavolať si vedúcu? Vyhroziť sa obchodnou inšpekciou? Žiaľ, bez dokladu nemusia reklamáciu riešiť. Poučenie do budúcnosti..

no som zvedava co ti tu poradia...za mna je to na predavacke ci ti blok vytlaci alebo nie...ty ho mas mat ako dokaz nakupu