icon

O2 paušál

avatar
fifulik
8. aug 2022

Ahojte, prosím nesmejte sa ale 1 krat v živote mám paušál a neviem semtex s tým ako tak narábať. Ide o to, že slm ten základný modrý s neobmedzenými SMS a volaniami v EÚ plus tam mám tuším 1gb dat na mesiac.

Robil mi to otec, pretože si to tiež zakladal on sa do toho vyzná ale neviem či som ho s tým dobre pochopila, je odcestovany nemá fb a je mimo EÚ, čiže nechcem minúť neviem koľko aby mi to znova vysvetlil.

Jedno ma len zaujíma, ak niektorá z Vás to má tak isto. Povedal mi, že môžem mať nejaké alfa na jednu aplikáciu, tak so si ju v aplikácii zadala a ukazuje mi teda, že mám 7,59 gb na tú aplikáciu.

Ako to teda funguje, zapnem si dáta ak potrebujem a strháva sa mi to z toho 1gb dát na mesiac, keď som len na tej určenej aplikácii? Ako to rozpozná, že využívam dáta na tu jednu aplikáciu?

Ďakujem Vám prídem si jak stará škola, že sa na niečo takéto pýtam 🤦‍♀️

avatar
fifulik
autor
8. aug 2022

@fifulik pardón za chybu 😀miesto semtex na neviem

avatar
floren
8. aug 2022

@fifulik ja to mam tiež, lenže pozor,ono to aj tak sťahuje z tých obyčajných dat a z tých na appku veľmi málo
Dávala som reklamáciu,neúspešne.

avatar
fifulik
autor
8. aug 2022

@floren 🫣bože to naozaj? No jasné dávam si pozor, ja som aj tak na dátach veľmi minimálne

avatar
floren
8. aug 2022

@fifulik áno, volala mi krstná cez whats app a 2 GB v ťahu, hlavne ze na whats app mám 10 GB zvlášť

avatar
inga93
8. aug 2022

ty si sama zvolis jednu aplikaciu, na ktoru dostanes 10 GB dat, my to mame uz roky a teda nemam skusenost, ze by to bralo data z pausalu. idealne je stiahnut si apku moje O2, tam najdes vsetko..

avatar
fifulik
autor
8. aug 2022

@floren katastrofa…no nič tak ďakujem pekne za skúsenosť, budem si dávať bacha

avatar
floren
8. aug 2022

@fifulik no sklamaná som z toho veľmi, skúsim sem dať foto komunikácie, pýtali mail na vyriešenie, od mája sa neozvali

avatar
floren
8. aug 2022

Tu sú fotky komunikácie

avatar
floren
8. aug 2022

@fifulik pridala s fotky,nevyriesili nič, ani sa neozvali

avatar
fifulik
autor
8. aug 2022

@inga93 ano prave tam som si to pokukala, ale tak radsej sa spytat najprv už niekoho skúsenejšieho

avatar
fifulik
autor
8. aug 2022

@floren to ešte aj týkal ten pán ? 😀no očividne to je asi všade tak, iba zopár sa najde ľudí, čo ochotne pomôžu…ja som tiež riešila internet od nich a ledva sa im dovolať a čakať v rade…

avatar
fifulik
autor
8. aug 2022

@fifulik *paní…neviem či už ozaj neviem písať a čítať po sebe 😃

avatar
inga93
8. aug 2022

@fifulik v online chate tykaju, ja som s nimi komunikovala prave dnes ohladom zlavy na pausal, ozaj im nemozem nic vytknut...

avatar
fifulik
autor
8. aug 2022

@inga93 aha aha, zaujímave..tak sa ešte pomotám po aplikacii a pozistím čo a ako

avatar
floren
8. aug 2022

@fifulik áno cez chát týkajú, ale to už je najmenej

avatar
floren
8. aug 2022

@fifulik ja som dokonca podávala podnet na SOI,lebo oni každému zákazníkovi aktivoval 50 MB dát za 5e v zóne 2 a že sa to nedá zrušiť. Tak SOI zasiahlo a už sa to zrušiť dá, ale len na predajni