icon

Poškodený tovar a odstúpenie od zmluvy

avatar
jara2205
15. jún 2018

Ahojte, idem si po radu. Objednala som synovi hoverboard, otvorili sme ho po tyzdni, kedze syn bol v skole v prirode a chcel si ho otvorit sam. Zistili sme, ze je doskriabany, akoby uz bol pouzivany, my sme ho kupovali z eshopu, mal byt novy. To sme az tak neriesili, synovi to neprekazalo, vraj sa aj tak poskriabe. Ale zistili sme, ze ani funkcie nefunguju ako maju a dialkovy ovladac vobec nebol. Pisala som im, tak ako kompenzaciu mi ponukli 10 €, co som odmietla, novy stal 230 €. Tak som im ho zaslala spat s tym, ze odstupujem od zmluvy. Na to mi prislo vyjadrenie, ze spat som im poslala poskodeny tovar a chcu odo mna 80 € na opravu poskodeneho krytu, alebo mi vratia celu sumu a tych 80 € budu vymahat sudnou cestou. Ja nie som ochotna im zaplatit ani euro, vobec sme ho nepouzivali, ved ani kolieska sme nedofukali a to nehovorim o dalsich nakladoch na postovne a o nestastnom synovi. Ako postupovat? Dakujem za kazdu radu.

avatar
matazirafa
15. jún 2018

@jara2205 uff no nezavideniahodná situácia, oni tu teraz budú hrať na to ze si si mala skontrolovať zásielku pri doručení a ak by nebola v poriadku tak neprevziať, čo je inak bežná prax, teraz už je to pre nich tvrdenie proti tvrdeniu. Môžeš sa im tým súdom povyhrážať aj ty a trvať na svojej pravde, uvidíš ako sa k tomu postavia. Bol to aspoň nejaký overený eshop? Keď už nič iné tak máš poučenie do budúcna.

avatar
dominika6
15. jún 2018

@jara2205 tovar môžeš vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu,samozrejme nemôže byť poškodený,používaný a v pôvodnom obale..
chyba bola že si to neotvorila hned po prebratí,mala si to skontrolovať a zabaliť naspäť..
udanie dôvodu že si to otvorila po týždni je diskutabilné a každý bude mať svoju pravdu..vráť im ho,s udaním reklamácie že chýba ovládač,funkčne nieje ok..škrabance pri reklamácii nezavážia,je to bežné opotrebovanie..

avatar
fefe123
Autor odpoveď zmazal
avatar
fefe123
15. jún 2018

@dominika6 áno, reklamovať ho môže, teda myslí, že nie sú funkčné niektoré časti a možno by aj ovládač prešiel, ale nepochodí s vrátením, práve pre to poškriabanie a týždňový odstup nahlásenia... ak by reklamovala hneď po dodaní, tak by sa nemohli škrieť, kto ho poškrabal a určite by ho mohla vrátiť....

avatar
dominika6
15. jún 2018

@fefe123 ano ved píšem že vrátenie je diskutabilné a vrátiť to ale jedine ako reklamáciu..

avatar
levandula71
15. jún 2018

@jara2205 keď si nereklamovala na začiatku pri prebratí zásielky , ťažko. Nemáš aspoň nejaké fotky?

avatar
jara2205
autor
15. jún 2018

Dakujem, za odovede. Ja viem, ze bola cbyba otvorit to neskor. Ale maly si na to poctivo setril, mal narodky, oslavu v sobotu, tak sme mu dolozili a chceli mu ho tam dat. Este aj s eshopom som komunikovala, aby urcite dosiel v piatok, nech si ho v sobotu uzije, lebo ide na tyzden prec. Slubili,
ze nacas poslu, no aj tak poslali neskoro, prebrala som az v pondelok. Mam fotky, na ktorch jasne vidno poskodenia a zároveň aj kolieska, na ktorych je vidiet, ze nimi nebol urobeny ani meter. Takze moj nazor je, ze ich vymenili na pouzivanom a poslali ako novy. No co uz, asi sa ponaucim nabuduce.

avatar
angelyana
15. jún 2018

Este napis, aky to bol eshop, aby sme mali ponaucenie do buducna...
@jara2205