Prečo sa Z-box packeta schránka neotvorila?
Ahoj baby viete my poradiť či mal už niekto podobnú skúsenosť zadala som kód dvierka zapipali a schránka sa neotvorila zadala som 3 krát a nič potom my vypísalo že porucha z boxu šla som o 20 minút a už my ukázalo že je kód nesprávny a v aplikácii my ukazuje ako prevzatá zásielka baby poradíte my? Ďakujem
treba zakaznicku linku kontaktovat.. ono sa to aj zvykne pytat ci je nejaky problem.. aj v appke=ak mas. Mne sa to teda stalo este v dobe, ked len aplikaciou sa dalo otvarat.
Ono treba to riesit,lebo vies, moze sa stat ze bude brat tu schranku ako prazdnu a niekomu inemu to otvori ak pride naaahodou niekto nieco odoslat...
@nika3001 mne sa to stalo, pri boxe bol aj chalan čo mu tiež nešlo zásielku vyzdvihnúť. Niekde v apke som vyklikla že porucha boxu (alebo take niečo, bolo to priamo pri rozkliknutej zásielke), ale mne nakoniec schránku otvorilo, chalanovi nie, neviem ako to ďalej riešil
Mne sa tak stalo pred asi 3 tyzdnami. O pol noci prisla SMS, ze mam balik na vyzdvihnutie, dalsi den hned pri pokuse o vyzdvihnutie vykazovalo poruchu boxu, dalsi den nebralo kod a potom vyhadzovalo, ze balik uz bol vyzdvihnuty. Balik mi odoslalo spat, pisala som im okamzite mail, na ktory mi odpisali asi az po 3 dnoch a pytali sa ma v nom, co bolo obsah zasielky, aby ju mohli identifikovat (co som vobec nepochopila, preco im nestacil prijemca a odosielatel), po dalsich XY dnoch mi napisali, ze balik sa im nepodarilo identifikovat a je uz asi spat u odosielatela, ze ich to mrzi a mam to riesit s odosielatelom. Ja mam z toho ich mrzenia velky prd miesto balika...
@mimi3008 lebo oni to maju v systeme s kodom a maj menom adresata. Nevyhladaju to na zaklade odosielatel/prijimatel / napr ked dam zobrazit co sme odosielali, tak ani etiketa nie je riadna:D adresa dorucenia je meno zakaznika a ktory box...
Inak je pravda, ze je problem ich kontaktovat a teraz duplom cez Vianoce, ale ak to niekoho potesi, ine kurierske firmy neboli na tom lepsie :D klasicky nezvladaju Vianoce, aj ked uctuju za dorucenie viac :D aby to vraj zvladli... take spsko nam tak vela zasielok od zakaznikov donieslo naspat a 99% z nich bolo kvoli boxom a odbernym miestam = zakaznici sa k tomu nevedeli dostat (a bohuzial ich nenapadlo nas kontaktovat, klasika). VZDY rychlejsie vybavite takyto problem ak to riesi eshop co posiela zasielku.
mne sa to tiež stalo. volala som na infolinku. keďže na otvorenie bolo potrebné mať zapnutý bluetooth tak mi povedala, že problém môže byť to, ak mám spárovaný mobil ešte s nejakým iným zariadením. Takže som musela vypnúť sport hodinky aj naštartované auto (keďže som mala autorádio spárované s autom) a vtedy to išlo.
Aj muzovi sa to stalo, zrovna to bol darček pre mna na Vianoce 😁. On aj kontaktoval zakaznicky servis a oni, ze to je nejaka porucha, ze to budu riesit. Riesili to tak, ze balik vybrali ako neprevzaty a poslali kdesi do centraly v Strecne (??) a odtiaľ to poslali znovu do Packety. Pokus c. 2 uz fungoval, ale fakt sme nepochopili, preco to muselo cestovat hore-dole... 🤔
@dianazobolova podarilo sa vam to nejako vyriešiť? stalo sa mi to isté, dovolať sa taktiež niekam neviem
Stalo sa mi to s objednávkou od Vinted. Zasekli sa dvierka a balík som nemohla vybrať. Kontaktovala som paketu, vraj príde technik a balík mi doručia na iné vydajne miesto, vybrala som ktoré. Balík však neprišiel nikdy. Ale kontaktovala som aj Vinted a zhruba po týždni mi Vinted vrátil peniaze. A včera sa mi to stalo opäť. Balík z iného eshopu. Zatiaľ som kontaktovala len paketu. Rovnaká odpoveď - technik vyberie zásielku, bude mi znovu doručená. Idem písať do eshopu ze balík zatiaľ nemám. Uvidíme ci sa zas nestratí a kto mi v tom prípade vráti peniaze

V prvom rade mne/mi, nie my - prepáč, hrozne sa na to pozerať. A v druhom rade, ak mám problém, volám hneď zákaznícku linku tam kde som… volala si?