icon

Problém v bazári

avatar
anabel123
4. feb 2017

Ahojte baby , neviete ako sa dá riešiť takýto prípad ? cítim sa oklamaná o nemalú čiastku 70 € .. riešila som to cez adminku no tá zatial neodpovedá ... keby je to 20€ nepoviem ale 70 € je premna dosť za topánky ktoré môžem hodiť von oknom ... snažím sa slušne ale poznáte to , už mi hladina stúpa a gramatika a slušnosť ide bokom :D :D

chcem len počuť názor nezainteresovanej strany či som pochybila ja 🙂

😠

Problém v bazári
avatar
janci05
4. feb 2017

Podľa mňa, tovar zakúpený cez internet môžeš bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní, samozrejme nepoužitý.

avatar
mikys1
4. feb 2017

@janci05 to platí len pre e-shopy nie pre súkromníkov

avatar
lintu
4. feb 2017

@janci05 toto platí tuším len na eshopy a nie podomový predaj z druhej ruky.... tam záleží len od dobrej vôle predajcu, či vezme predaný tovar ešte späť... škoda, že sa o takomto možnom prípade predajca-kupca nerozprávali pred samotnou kúpou 😒

avatar
janci05
4. feb 2017

Na tejto stránke je to všetko pekne vysvetlené a sú tam spomenuté práva spotrebiteľa, na čo má nárok a čo môže žiadať. Ale aj tak asi platí, že so slušnosťou sa ďaleko nechodí.

http://www.esc-sr.sk/wp-content/uploads/zasielk...

avatar
sabina1975
4. feb 2017

@janci05 ale to plati len ak nakupujes novy tovar a nie v bazariku pouzivane veci a uprimne ak si kupujem cizmy tak pochybujem ze 0,5cm zavazi tak vela pri 1cm si chcela vziat hrubsie ponozky a tetaz cizmy neobuje ja osobne by som tiez peniaze nevracala

avatar
xxxxxnnnnn
4. feb 2017

Skupina Mám problém s obchodom v bazári: Ako to riešiť? už nie je aktívna.

Ak máte problém s obchodom v bazári, postupujte prosím podľa linku https://www.modrykonik.sk/vsetko-o-modrom-koniku/ .
@bamboa