Problémy s tlačou adresných štítkov cez aplikáciu pošty
Ahojte, tí čo tlačíte adresné štítky cez aplikáciu slovenskej pošty, ide vám to? Mne už pár mesiacov nie, už som si aj odinnstalovala aplikáciu, znova nainštalovala. Normálne si dám vygenerovať (pozri obrázok 1), a hneď na to má hodí ako keby do poznámok (pozri obrázok 2) a ďalej nič sa s tým nedá robit. Nejaké nápady? Predtým mi to nerobilo. Ďakujem


Načo sa s tým trápiš? Veď na pošte ti ho vytlačia.
Importujte pdf sa nedá potvrdiť?
@anonym_0c2b81 nie neda
Načo sa s tým trápiš? Veď na pošte ti ho vytlačia.
@jaja20 práveže tu u nás na malej dedinskej pošte nechcú zobrať, minule som sa tak hádala s postarkou, že je povinná. Ona to ževraj nemá ako vytlačiť, stále to isté dookola vravela, nemám chuť sa natahovať, preto je mi to celkom dôležité
a vybrala si tam tu poziciu stitku na papieri?
skontroluj si v nastaveniach mobilu ci nemáš ako predvolenú app na Pdf poznámky
Príp. keď dáš zmeniť formát? Neponúkne ti inú moznost?
skontroluj si v nastaveniach mobilu ci nemáš ako predvolenú app na Pdf poznámky
Príp. keď dáš zmeniť formát? Neponúkne ti inú moznost?
@janai1 zmenila som aj formát nič, skúsim to nastavenie niekde kuknúť
povedz na pošte číslo balíku, ktoré ti tam automaticky vygeneruje a napíš ho tam normálne rukou, budú ho musieť síce opisovať ručne, ale aj to je spôsob
Nechoď cez aplikáciu ale cez stránku pošty
Nechoď cez aplikáciu ale cez stránku pošty
@anonym_46acc9 skúšala som aj cez to, tam vôbec nemám možnosť tlače
@anonym_46acc9 skúšala som aj cez to, tam vôbec nemám možnosť tlače
@anonym_autor akú pdf čítačku app máš v mobile?
cez pc ,notas skus, nikdy som s tym nemala problém tlačit

Importujte pdf sa nedá potvrdiť?