Reklamácia fotoaparátu z Lidlu bez bloku
Ahojte. V nedeľu som kúpila dcére fotoaparát len keď sme prišli domov tak jedna časť hneď odpadla a neviem dať naspäť. Myslíte že mi to vyreklamuju keď už bloček nemám ale aplikáciu som použila. Máte skúsenosť?
v aplikácii už dlhšie nie je prehľad o nákupoch ☹ To znamená , že máš smolu - žiaľ ☹ Mala si si bloček vziať .
A aj keď sa dal sumár nákupu zobraziť - ten neslúžil v prípade reklamácie.
Poradím Ti ale , choď späť - kúp druhý , a na ten bloček VYMEŇ , alebo pošli na reklamáciu napríklad na druhý deň ten pokazený kus .
@lenka7477 Si ma teraz úplne zaskočila. Mala som pocit, že ešte nedávno som si pozerala bloček cez mobil a teraz som skúsila a naozaj to tam nie je... ☹
No ak nemáš bloček ťažko. S bločekom ani nekuknú na to či je pokazené, hneď dajú naspäť peniaze
v aplikácii už dlhšie nie je prehľad o nákupoch ☹ To znamená , že máš smolu - žiaľ ☹ Mala si si bloček vziať .
A aj keď sa dal sumár nákupu zobraziť - ten neslúžil v prípade reklamácie.
Poradím Ti ale , choď späť - kúp druhý , a na ten bloček VYMEŇ , alebo pošli na reklamáciu napríklad na druhý deň ten pokazený kus .
@lenka7477 ďakujem. Tak aj bude
No ak nemáš bloček ťažko. S bločekom ani nekuknú na to či je pokazené, hneď dajú naspäť peniaze
@sisska96 Len do do sumy 12.99 € sa hned vrátia peniaze . No s úctou k ostatným zákazníkom, ktorí by si potom takto pokazenú vec mohli kúpiť radím, zachovať sa serióznejšie .

v aplikácii už dlhšie nie je prehľad o nákupoch ☹ To znamená , že máš smolu - žiaľ ☹ Mala si si bloček vziať .
A aj keď sa dal sumár nákupu zobraziť - ten neslúžil v prípade reklamácie.
Poradím Ti ale , choď späť - kúp druhý , a na ten bloček VYMEŇ , alebo pošli na reklamáciu napríklad na druhý deň ten pokazený kus .