icon

Reklamácia v obchode NAY

avatar
21021996
10. júl 2022

Dobry den, mate niekto skusenost s reklamaciou v nayku? Kupili sme tycovy vysavac s mopom, kt sa po 2 pouzitiach pokazil. Dnes som to bola dat reklamovat vsetko krabica, vysavac, blok a reklamaciu odmietli lebo v krabici nie su povodne vyplne- kartony a polystyren. Je to normalne? To si mam doma skladovat kde vsetok ten bordel z kazdeho kupeneho tovaru?

avatar
lesana25
10. júl 2022

To si sa takou somarinou dala odbiť?

avatar
nepic
10. júl 2022

@21021996
Aj podľa mňa to je hlúposť. Ja som nedávno reklamoval robotický vysávač a doniesol som ho bez krabice,bez všetkého,len vysávač a nabíjačku. Po 30 dňoch mi vrátili nie môj vysávač,poznal som to podľa poškodenia(môj starý bol viac poodieraný),tam som ho neskúšal,až doma a mal zas inú poruchu. Tak som im ho tam zas doniesol a zas po 30 dňoch mi dali ako tak funkčný vysávač. Píšem ako tak,lebo funguje ale nie tak ako by mal podľa mňa.
Tiež nie som spokojný so službami v Nay,ja tam už nekúpim ani alkalické batérie. Kedysi som odtiaľ doviezol chladničku bez nožičky,keď som tam volal tak to bola moja chyba -to sa muselo stratiť pri preprave. Neskôr som tam kúpil umývačku,ktorú keď som doma rozbalil mala preliačene dvere-neuznali,odpoved bola že prečo som si nezaplatil dopravu. Tretia vec tento vysávač a tým u mňa skončili.

avatar
maranta_leuconeura
10. júl 2022

@21021996 nie, nemas povinnost skladovat obaly ani krabicu. Na reklamaciu staci doniest spotrebic, nemusis nosit ani prislusenstvo.

avatar
viestta
10. júl 2022

Nemajú právo zamietnuť reklamáciu kvôli krabici.

avatar
kandelabra
Autor odpoveď zmazal
avatar
21021996
autor
10. júl 2022

Dakujem. Volala som tam na centralu a je pravda ze na rekl netreba ani krabicu. Len na vymenu tovaru do 14 dni teda vtedy aj tie obaly. A pani predavacka si to asi poplietla... takze mozem to reklamovat

avatar
engel76
12. júl 2022

@21021996 nech to len pekne spisu. Nay ma nejak vela reklamacii. Ja som reklamovala zehlicku, a raz som vyzehlila a zas som im ju tam odniesla, kedze je tam zas ina chyba.

avatar
au1994
12. júl 2022

@21021996 A šla si ho vrátiť alebo reklamovať? Pretože do 14 dní môžeš od kúpnej zmluvy odstúpiť, ak ide o predaj tovaru na diaľku a vtedy potrebuješ pôvodné balenie. Ale pokiaľ ide o reklamáciu, nepotrebuješ mať pôvodné balenie. Asi sa v Nayku poplietli.

avatar
veronso
12. júl 2023

Dobrý, vedeli by ste mi poradiť, z nayka nam doviezli chladnicku a pracku do noveho domu, poskriabali nam novu kompozitnu podlahu v strede obyvackykamenom ktory bol vryty v koliesku od chladnicky, pretože ma to dlhsi pribeh stym ze nam to ani nechcel dorucit lebo ma vela a bol drzy atd. podali sme staznost, njprv sme volali, co stym, ze mame napisat mail s fotkami a dnes odpisali, ze kompenzacia je 60e pricom to je podla mna absurd. Poradte kde sa obrátiť. Dakujem

avatar
maximouse
4. júl 2025

My mame s reklamaciou velmi zlu skusenost. Pokazil sa nam tycovy vysavac, autorizovany servis nam vystavil protokol o neopravitelnosti a tak som ho 19.5.2025 reklamovala u spol. Nay. E-mail, ktory uvadzaju na ich stranke (reklamacie@nay.sk) je nefunkcny. Tak som komunikovala cez info@nay.sk. Reklamaciu nevybavili v zakonnej 30 dnovej lehote, ani po tom, co som ich x-krat kontaktovala. Info linka ma vzdy len odbila, ze s reklamacnym oddelenim sa viem spojit len cez nich, oni to urguju, ziadne blizsie info mi neposkytli. Pohrozila som soi-kou, zrazu mi 26.6. prisiel e-mail z reklamacneho, ze zaevidovali moju reklamaciu s datumom 26.6. Hned som volala na cislo, ktory v maily uviedli. Ozvala sa mi pani z ceskeho Datartu, ze zrejme ide o omyl. Cisty bordel. 27.6. mi poslali mail, ze mi vystavili dobropis a budu mi vratene peniaze. Nestalo sa, 4.7. som im znovu volala, aj podvecer, kedze platba nenabehla. Potvrdili, ze mali byt zaslane do 5 pracovnych dni. Znovu len hatlaniny, ze info linka s tym nic nevie spravit, napisu kolegom spravu s urgenciou a ozvu sa mi. Ak chcete usetrit kopu nervov, obchadzajte tuto spolocnost.