Reklamácia v obchode NAY
Dobry den, mate niekto skusenost s reklamaciou v nayku? Kupili sme tycovy vysavac s mopom, kt sa po 2 pouzitiach pokazil. Dnes som to bola dat reklamovat vsetko krabica, vysavac, blok a reklamaciu odmietli lebo v krabici nie su povodne vyplne- kartony a polystyren. Je to normalne? To si mam doma skladovat kde vsetok ten bordel z kazdeho kupeneho tovaru?
@21021996
Aj podľa mňa to je hlúposť. Ja som nedávno reklamoval robotický vysávač a doniesol som ho bez krabice,bez všetkého,len vysávač a nabíjačku. Po 30 dňoch mi vrátili nie môj vysávač,poznal som to podľa poškodenia(môj starý bol viac poodieraný),tam som ho neskúšal,až doma a mal zas inú poruchu. Tak som im ho tam zas doniesol a zas po 30 dňoch mi dali ako tak funkčný vysávač. Píšem ako tak,lebo funguje ale nie tak ako by mal podľa mňa.
Tiež nie som spokojný so službami v Nay,ja tam už nekúpim ani alkalické batérie. Kedysi som odtiaľ doviezol chladničku bez nožičky,keď som tam volal tak to bola moja chyba -to sa muselo stratiť pri preprave. Neskôr som tam kúpil umývačku,ktorú keď som doma rozbalil mala preliačene dvere-neuznali,odpoved bola že prečo som si nezaplatil dopravu. Tretia vec tento vysávač a tým u mňa skončili.
@21021996 nie, nemas povinnost skladovat obaly ani krabicu. Na reklamaciu staci doniest spotrebic, nemusis nosit ani prislusenstvo.
Nemajú právo zamietnuť reklamáciu kvôli krabici.
Dakujem. Volala som tam na centralu a je pravda ze na rekl netreba ani krabicu. Len na vymenu tovaru do 14 dni teda vtedy aj tie obaly. A pani predavacka si to asi poplietla... takze mozem to reklamovat
Dobrý, vedeli by ste mi poradiť, z nayka nam doviezli chladnicku a pracku do noveho domu, poskriabali nam novu kompozitnu podlahu v strede obyvackykamenom ktory bol vryty v koliesku od chladnicky, pretože ma to dlhsi pribeh stym ze nam to ani nechcel dorucit lebo ma vela a bol drzy atd. podali sme staznost, njprv sme volali, co stym, ze mame napisat mail s fotkami a dnes odpisali, ze kompenzacia je 60e pricom to je podla mna absurd. Poradte kde sa obrátiť. Dakujem
My mame s reklamaciou velmi zlu skusenost. Pokazil sa nam tycovy vysavac, autorizovany servis nam vystavil protokol o neopravitelnosti a tak som ho 19.5.2025 reklamovala u spol. Nay. E-mail, ktory uvadzaju na ich stranke (reklamacie@nay.sk) je nefunkcny. Tak som komunikovala cez info@nay.sk. Reklamaciu nevybavili v zakonnej 30 dnovej lehote, ani po tom, co som ich x-krat kontaktovala. Info linka ma vzdy len odbila, ze s reklamacnym oddelenim sa viem spojit len cez nich, oni to urguju, ziadne blizsie info mi neposkytli. Pohrozila som soi-kou, zrazu mi 26.6. prisiel e-mail z reklamacneho, ze zaevidovali moju reklamaciu s datumom 26.6. Hned som volala na cislo, ktory v maily uviedli. Ozvala sa mi pani z ceskeho Datartu, ze zrejme ide o omyl. Cisty bordel. 27.6. mi poslali mail, ze mi vystavili dobropis a budu mi vratene peniaze. Nestalo sa, 4.7. som im znovu volala, aj podvecer, kedze platba nenabehla. Potvrdili, ze mali byt zaslane do 5 pracovnych dni. Znovu len hatlaniny, ze info linka s tym nic nevie spravit, napisu kolegom spravu s urgenciou a ozvu sa mi. Ak chcete usetrit kopu nervov, obchadzajte tuto spolocnost.

To si sa takou somarinou dala odbiť?