Riešenie reklamácie so Z boxom a Packetou
Ahojte podarilo sa prosim niekomu vyriešiť reklamáciu s packetou??? Šla som vyzdvihnúť zásielku, box sa neotvoril, zahlásil poruchu..tak som to šla skúsiť ďalší deň a hľa v aplikácii info že zásielka bola vyzdvihnutá presne v Tom čase, kedy som sa o to 1. Krát neúspešne pokúšala, a tým pádom sa mi už nemal aký box otvoriť. Je šanca to s nimi vyriešiť alebo si mám dať rozlúčku aj stovarom aj s platbou?
Linku som včera nekontaktovala,myslela som že krátkodobá chyba a dnes už bolo po pracovnej dobe a robot mi povedal veľké nic..Ďakujem
@kikineska no ja som premeskala jeden deň .nenapadlo mi appku kontrolovať , myslela som že to bol len chvíľkový výpadok boxu a dnes už tam svieti že balík bol doručený a nedá sa nič robit..do pondelka už sa bohužiaľ nikam nedovolam ach bože
@silvia2909 volala som hneď na ich linku a stala pri boxe
@silvia2909 mne sa neotvoril ako tebe, nahlásila som to. Balík mal vybrať technik. Záhadne ale zmizol 😀 údajne sa stratil počas prepravy, čo je blbost, pretože mi prišla SMS že balík je v boxe 😀 vrátili mi peniaze

@silvia2909 mne sa tiez box neotvoril, nahlasila som hned v appke, na dalsi den som tam este zavolala na ich linku. Vsetko sa vyriesilo a do par dni som mala balicek 🙂 odporucam cim skor to nahlasit