Skúsenosti so Slovak Parcel Service a Balíkovo boxom?
Má niekto aktuálne skusenosti s týmto “slávnym” boxom? Pred 3 týždňami mi bol do tohto boxu doručený vyplatený 100€-ový balík. Ešte v ten deň som si ho išla vyzdvihnúť, ale nakoľko sa nedal otvoriť, bol zaseknutý alebo čo, tak tam manžel volal a bolo povedané, že tam pošlú technika a kuriér mi balík doručí na adresu. Už sú to 3 týždne a do dnešného dňa tento problém nie je vyriešený. Stále na infolinke oznamujú to isté. Na FB stránke som im zanechala “štipľavý” komentár a po prečítaní ostatných komentárov bolo evidentné, že nie som jediná, ktorá má s nimi problém…a zrazu všetky negatívne komentáre boli odstránené…aká záhada 🤣 Je nejaká možnosť podať na nich sťažnosť? Prípadne stránka, odkiaľ som si objednávala tovar, môže mať na nich nejaký vplyv, keby som sa na nich obrátila? Som absolútne znechutená z tejto neschopnej spoločnosti a neschopného riešenia problému!!!
Objednavam casto a sposob dorucenia Balikobox, doteraz ziadna negativna skusenost, naposledy dnes mi SPS kurier nechaval v boxe, lebo som nebola doma
@bozka19 ahojte,ako ste vtedy dopadla, mne tak držia teraz v Skalici už skoro 2 týždne ,nikam sa nedá dovolať, našťastie som mala uložené číslo na jednoho kuriéra,ten mňa prepojil na ich centralu,že sa to dnes vyrieši,už sú to ďalšie dni a neozvali. Otras celé SPS.
@zanetkaz nakoniec mi bol doručený balík kuriérom na adresu, podotýkam po 1,5 mesiaci od uloženia v boxe. Ale pohlo sa to až vtedy, keď som začala bombardovať Notino (teda od nich konkrétne som mala vtedy balík), zrejme oni majú na nich iné páky, možno nejaké zmluvné lehoty alebo niečo. S SPS nemá význam niečo riešiť, hlavne čo sa týka boxov. Skúste sa tiež obrátiť na odosielateľa zásielky, mohli by ich kontaktovať, že kde je problém, ak sa znova v dohľadnej dobe nebudú ozývať.
@zanetkaz nakoniec mi bol doručený balík kuriérom na adresu, podotýkam po 1,5 mesiaci od uloženia v boxe. Ale pohlo sa to až vtedy, keď som začala bombardovať Notino (teda od nich konkrétne som mala vtedy balík), zrejme oni majú na nich iné páky, možno nejaké zmluvné lehoty alebo niečo. S SPS nemá význam niečo riešiť, hlavne čo sa týka boxov. Skúste sa tiež obrátiť na odosielateľa zásielky, mohli by ich kontaktovať, že kde je problém, ak sa znova v dohľadnej dobe nebudú ozývať.
@bozka19 ja som hneď kontaktovala odosielateľa,ale bohužiaľ to bol balík z temu vo vyššej hodnote ,tak express službu ,čo sprostredkováva dodanie temu balíkov na Slovensku a ti mi odpísali ,že balík si musim vyzdvihnúť na centrály,že som nedodržala lehotu vybratia 😂,tak som napísala hnusný mail,že balík je tu v boxe ,že žiadnej centrále není ,nech si to láskavo zistia poriadne a že ja som si žiadne posrane SPS nevybrala,tak nech to okamžite vyriešia,lebo oni nekomunikujú a odpísali,že žiadaju o chvíľu strpenie ,no otras.Mali mi volať so SPS ,keď to bude opravené,lebo som povedala,či tam mám akože každý deň jazdiť a ani mi nevolali ,náhodne sme sa to dozvedeli ,že je opraveny.Otras celé SPS.

@bozka19 ja mam čerstvú z dnešného dna. Neboli sme doma, tak mi kuriér dal zásielku do Alza boxu. Zaplatila som cez platobnú bránu, prišiel mi do 10 minút PIN a večer sme balík vyzdvihli. Bez problémov.