icon

Stratený tovar kuriérom. Ako postupovať pri reklamácii?

25. feb 2025

Ahojte, viete mi poradiť ako sa rieši, keď kuriérska spoločnosť stratí jednu krabicu z troch a zákazník teda nemá ani tovar ani peniaze? Dnes sme už nevyriešili nič a sme z toho dosť nervózni, či nám pošlú náhradný tovar alebo vrátia peniaze....jedná sa o drahší nábytok na zákazku.dakujem

avatar
denisa_deniska
25. feb 2025

Kontaktovať predajcu, keď sa jednalo o niečo drahšie, predopkladám, že to mali poistené. On si to musí vyriešiť s kurierskou spoločnosťou. Kurier vám povedal, že to stratili? Spísali ste, že ste prevzali len 2/3?

autor
25. feb 2025

@denisa_deniska mne prišla dnes sms že mi tovar doručia, nikto neprišiel tak som volala na infolinku a tam som dostala túto info. Predajcovi sa chystám volať hneď ráno. Nespisali sme nič, nemala som s tým 🤷‍♀️ ja fakt len dúfam že nezostaneme bez peňazí aj tovaru

avatar
denisa_deniska
25. feb 2025

Podľa mňa nezostanete, veď vaša vina to nie je. 🙂 keby to bol nejaký väčší známy eshop, tak tohto by som sa vôbec neobávala.

avatar
euka210
26. feb 2025

Treba zistit, kde sa stala chyba...ci kurier, ci odosielatel.
Nam tak nic neprislo min.tyzden a ukazovalo, ze tovar je dodany 🤷‍♀️ kontaktovali sme dodav.sluzbu, pozistovali a nakoniec to vyzera, ze chybu urobil odosielatel...posali to asi uplne niekomu inemu 🤦‍♀️...tak nam tovar zase poslu.

avatar
gov
Odpoveď bola odstránená
autor
26. feb 2025

@gov áno, úplne ti firmy vyrobia nábytok len tak na dobierku.🙂 Ďakujeme za múdro

avatar
gov
Odpoveď bola odstránená