Stratený tovar kuriérom. Ako postupovať pri reklamácii?
Ahojte, viete mi poradiť ako sa rieši, keď kuriérska spoločnosť stratí jednu krabicu z troch a zákazník teda nemá ani tovar ani peniaze? Dnes sme už nevyriešili nič a sme z toho dosť nervózni, či nám pošlú náhradný tovar alebo vrátia peniaze....jedná sa o drahší nábytok na zákazku.dakujem
@denisa_deniska mne prišla dnes sms že mi tovar doručia, nikto neprišiel tak som volala na infolinku a tam som dostala túto info. Predajcovi sa chystám volať hneď ráno. Nespisali sme nič, nemala som s tým 🤷♀️ ja fakt len dúfam že nezostaneme bez peňazí aj tovaru
Podľa mňa nezostanete, veď vaša vina to nie je. 🙂 keby to bol nejaký väčší známy eshop, tak tohto by som sa vôbec neobávala.
Treba zistit, kde sa stala chyba...ci kurier, ci odosielatel.
Nam tak nic neprislo min.tyzden a ukazovalo, ze tovar je dodany 🤷♀️ kontaktovali sme dodav.sluzbu, pozistovali a nakoniec to vyzera, ze chybu urobil odosielatel...posali to asi uplne niekomu inemu 🤦♀️...tak nam tovar zase poslu.
@gov áno, úplne ti firmy vyrobia nábytok len tak na dobierku.🙂 Ďakujeme za múdro

Kontaktovať predajcu, keď sa jednalo o niečo drahšie, predopkladám, že to mali poistené. On si to musí vyriešiť s kurierskou spoločnosťou. Kurier vám povedal, že to stratili? Spísali ste, že ste prevzali len 2/3?