Prosím Vás napíšte mi ako Mongolovi krok po kroku ako vrátiť vec do Lidl eshop. Tá linka to je otras. Nedá sa tam normálne dovolať. Kde mam čo napísať a čo vytlačiť.
Ďakujem veľmi pekne.
Zn: nikdy viac eshop Lidl
@bozenas ďakujem idem skúsiť
Objednávku si robila pod svojím prihlásením alebo bez registrácie?
@9gabi9 och neviem, asi registrácia
@autor majú veľmi jednoduchy spôsob vrátenia. Neviem s čim môžeš mať problém. Návod ti poslala vyššie, je pekne rozpísaný na stránke. Jediný rozdiel je, či si išla s registráciou alebo bez. Veď si pozri v maily. Potom musíš vytlačiť a nalepiť štítok čo ti príde do mailu. Jeden na balík, jeden je pre teba, ktorý ti potvrdia ba pošte - doporučený listok . A tak odnesies na poštu
Nechce sa ti citat ich podmienky,tak pises na MK?kazdy priemerne inteligentny pochopi z ich stranky,ako vratit tovar,nemusis volat ziadnu linku
vela krat som podla tohto navodu uz veci vratila a zakazdym to prebehlo lahko a bez ziadnych komplikacii. mne sa celkovo toto ich nastavenie eshopu , objednavok a aj pripadnych reklamacii velmi paci
Baby,a neda sa tovar kupeny online vratit osobne aj na predajni? S tym nemáte skusenost?
@omama40 ja som Mongol. Dúfam že si spokojná ako veľmi si mi poradila
@feketka to zaujima aj mna
Tak ked si Mongol,tazko sa ti na Slovensku bude zitlebo pridu zlozitejsie situacie na riesenie
Tak potom je to veľmi jednoduché. Cez svoj profil zadáš, že chces tovar vrátiť a všetko potrebné ti príde mailom. Už ti to písali aj v predchádzajúcich príspevkoch. Nedávno som takto zadarmo posielala rýchl. kanvicu cez poštu a všetko prebehlo ok, už mám aj vrátené peniaze
objednaný tovar sa dá na predajni reklamovať, ale vrátiť nie.
Ja som postupovala podľa tohto: