icon

Ako si zvýšiť šance na nájdenie brigády?

23. okt 2025

Ahojte,

som študentka a uz niekoľko mesiacov hľadám brigadu. Pravidelne každý jeden deň reagujem na LinkedIne alebo Profesii, prípadne občas skúšam FB skupiny. Väčšina zamestnávateľov si ani len nepozrie životopis a už som z toho vážne zúfalá. Väčšinou sa niekto ozve s predajom Farmasi a pod., alebo OVB a iné tieto spoločnosti.

Momentálne mám brigádu kde som mala byť asistentka. Robím marketing, ktorý neznášam a zamestnávateľ sa chová tak ako chová. Dá mi robiť rôzne reporty a neviem čo vsetko, žiadne informácie, žiadna spätná väzba nic, pritom som to v živote nerobila. Docela mam strach, že ak si niečo nájdem tak bude robiť problémy, je to veľmi veľmi zvláštny človek a fakt som z toho úplne zúfalá. Po prvé z neho a po druhé z toho, že už neviem ako zlepšiť svoj životopis a čo robiť aby som zaujala.

Rýchlo sa učím, rada sa učím, bohužiaľ som 4 roky bola v retaily ale mám aj 4 ročnú prax z administratívy a účtovníctva. Veľmi ma bavia technológie, mám kurz z AI, ovládam veľmi dobre Office/MS 365.

Nejaké rady, prosiim?
Ďakujem

anonym_4828ef
24. okt 2025

@anonym_autor hmm... tak to co robis by ti malo sadnut ako rit na serbel... (reporty a tak... proste asistentska praca)... Respektive sa opytam, a co by si (ine) chcela robit? Este iba ako brigadu?

autor
24. okt 2025
@anonym_4828ef

@anonym_autor hmm... tak to co robis by ti malo sadnut ako rit na serbel... (reporty a tak... proste asistentska praca)... Respektive sa opytam, a co by si (ine) chcela robit? Este iba ako brigadu?

@anonym_4828ef nemám k tomu žiadne informácie. Nikdy som s tym nerobila a uz vôbec nie 50 stranove reporty. Proste ma to vôbec nebaví. Keď som robila seminárku, mala som k tomu aspon nejaké body a následne prehodnotenie, co zlepšiť. Takto nemám nič. Este k tomu keď raz je mily a potom cely mesiac nepríjemný. Mozno keby aspoň kusok času venoval tomu co robím a ako robím, bolo by to lepšie.

anonym_4828ef
24. okt 2025