icon

Ako vyzerá deň doručovateľky na pošte?

janittta1
3. mar 2025

Mile žienky, prosím vas ako prebieha deň dorucovatelky na pošte? Co všetko obnáša? Ďakujem

zuzkaa1991
3. mar 2025

@janittta1 kazda posta ina ;) zaklad je rano roztriedit postu kazdy si berie svoj rajon(ulicu dedinu ) poskladat podla pochodzky(ako idu domy, ulice za sebou/to vas vedie akym smerom idete) zalezi od sikovnosti a o množstve potom veget 😁 dojdete poobede na postu vyuctovat a zalezi od veducej kedy pusti ci skor ci nie

Uprimne moje dorucovatelky idu domov o pol 2🙈 a to.by mali sediet so mnou do 15hod ale sme mala.dedina 😇 v meste by som si to nemohla dovoliť tak skoro pustat domov

lensii
3. mar 2025

@janittta1 pracujem ako poštová doručovateľka kľudne sa pýtaj

janittta1
autor
3. mar 2025

@lensii mam nastupit buduci týždeň, mame 18tisicove mesto, neni veľké da sa pešo prejst. Opytam sa: dostanem prac9vne oblecenie- obuv,nohavice, bunda,tricko? Dalej..ak nie su schranky vonku ale vo vchode mate kľúč odvtych vchodov? Dalej... treba prist do prace aj o pol h skor alebo stačí na 6tu( o 5 min 6) Ďalej...rano si len zadelim poštu alebo sa robia aj ine práce? Dalej...ked roznesiem ,vyuctujem mozem ist domov alebo mi daju inu pracu este na poste? Dakujem 😇

janittta1
autor
3. mar 2025

@zuzkaa1991 no vy ste úžasná vedúca❤️ radost pracovat pre vas

janittta1
autor
3. mar 2025

@janittta1 s vedúcou budem cez týždeň ale som nedockava,chcem uz vedieť co ma čaká 😁😁

lensii
3. mar 2025