icon

Ako zvládnuť prácu po skončení materskej dovolenky?

22. feb 2025

Dobrý vecer.. 2.aprila mi konci materska dovolenka..kvoli financiam chcem ist do prace.. ale asi aj kvoli psychickej pohode, doma ma to ubija.. v praci mi znacne vyhoveli, 1 - 2 x do tyzdna (viem ist aj napr cez vikend ked muz bude doma) .. inak skor taky homeoffice (pracujem ako uctovnicka/mzdarka)… ono ja viem opripade robit aj po veceroch, nemusim mat presne stanoveny prac.cas od - do.. maminy ktore ste takto hned zacali pracovat-ako ste to zvladali?… uz som sa stretla s odsudzenim okolia ze take male babo a tak.. no ale ja sa citim uplne hrozne doma zavreta, maleho milujem nadovsetko ale v takomto mamickovsni som sa uplne nenasla.. jasle nemame v okoli, opatrovalka neviem.. ak by ste nieltore mali skusenost aj s nejakym opatrovanim? Lenze ja zijem na dedine..mimo velkeho mesta.. alebo ste si babo bravali so sebou do prace? Povedzte mi prosim vas..realne pribehy ako ste toto riesili.. kazda koruna dobra a aj terax ako mi bude koncit materska.. polovicny uvazok? 75%? Plny?

denkabemommy
22. feb 2025

Vezmi pre začiatok polovičný úväzok, uvidíš ako sa ti bude pri dieťati dať pracovať. Kým je menšie myslím, že v pohode to budeš zvládať ale čím bude väčšie -aktívnejšie, tým to bude náročnejšie.. odsudzovanie od okolia si nevšímaj. Je v poriadku, keď chceš pracovať už teraz 🙂 po roku nájdi v blízkom meste jasle a môžeš ísť full time

kris_tin257
22. feb 2025

Čím väčšie bude dieťa tým viac starostlivosti a pozornosti bude potrebovať, pri pol ročnom sa to v pohode dá ale keď napríklad začne chodiť tak to bude masaker niečo pri ňom urobiť. Jedine opatrovateľka/rodina/jasle. Mne išli deti do škôlky hneď ako mali 2 roky (aj to som si vypočula dosť odcudzovania) tiež už ma to doma neskutočne ubijalo. Tak treba rátať s tým že čím ďalej tým to bude náročnejšie na čas a od roka budeš určite potrebovať pomoc

lensii
22. feb 2025