icon

Kolektív a vzťahy na hotelovej recepcii

thor21
4. apr 2025

Ahojte, pracujem ako recepčný v hoteli pri Trenčíne medzi ženami, aký ste mali vy kolektív na recepcií? Všimol som si, že niektoré kolegyne sa nemusia medzi sebou a niektoré nemajú radi muža na recepcií, taká nevraživosť 😁

ssimusska
5. apr 2025

@thor21 máme kolektív super, mladý. Občas príde strašia pani na výpomoc a tá je tiež milá. Chlapa na recepcii nemáme, takže toto ďalej neveim posúdiť, ale keď si robíš spolu prácu dobre, tak prečo nie.

alica110
5. apr 2025

Kedysi som brigadovala na recepcii a ano, niektori sa spravali k sebe hrozne. Je to velmi smutne, namiesto toho, aby sme sa snazili spolu vychadzat, ved v praci travime dost casu, tak si budeme robit zle. Nerozumiem zmyslaniu takychto ludi.

tiika
5. apr 2025

@thor21 myslím, že toto veľmi záleží od kolektívu a nie od toho, či si muž. Ja som zažila, že si na recepcii (bol medzi nimi i muž) dobre vychádzali. Tiež hotel v Trenčíne a druhý v okoli.

sfet
5. apr 2025

No o práci na recepcii by som mohla písat romány. V menších mestach fajn, aj si pomohli, aj kamarati, tam pohoda. Ale velké mesta, tragedia naozaj. Vacsinou tam boli zakomplexovane chud.ry, veduca to tahala s riaditelom, ani sa to nenamáhala tajit, hlavne kolko ona zarobi. Už by som tam nešla. Práca ako taká mi nevadila, niekedy trochu nuda, ale ked bolo vela hostí, tak to utieklo a niektori boli aj mili a nosili nám darceky.

ssimusska
5. apr 2025

@sfet robím vo veľkom meste a tragédia to teda nieje 😊 čiže ako kde

thor21
autor
13. apr 2025

@ssimusska A robia tam aj muži?

ssimusska
13. apr 2025

@thor21 písala som vyššie, že na recepcii nie. 😄 len ako údržbár a podobne.

sfet
13. apr 2025