Pozícia Team assistant v Swiss Re Bratislava
Caute chcela by som sa opýtať na skusenosti na pozicii Team assistant pre executive office alebo obdobnej pozicii + working life na pracovisku a HO.
- je tato pozícia považovaná za poziciu na najnižšej úrovni (v porovnaní s inými specializovanejsimi)?
- aká je vlastne organizačná štruktúra v Bratislave + hierarchia? -> jednalo by sa o súčasť Team a Executive asistentov
- kto je moj priamy nadriadený atd?
- je výhoda ak je môj nadriadený zahraničný / slovak?
- ako to v skutočnosti je s flexibilným pracovným casom (rozumiem že záleží od tímu ale ako ste to mali vy?) -> je to skôr nevýhoda a treba byt k dispozicii keď si povedia? / alebo si v skutočnosti môžem nastavovať tyzden ako chcem? -> v akom predstihu a či vôbec treba nahlasovať kedy a ako budem v ten daný den/tyzden pracovať?
- ako je to v skutočnosti v Bratislave s HO? Je možné ho naozaj čerpať vo výške do 50%?
- ako vyzerá váš deň na HO? - je to nonstop práca, alebo je aj priestor napr navariť?
- ako prebieha práca na pracovisku? -> ste monitorovaní? -> je možné miestami vybavit osobný telefonát atd?
- stretli ste sa s nadčasmi? -> ako sú riešené?
A ešte:
- existuje možnosť zapojiť sa do nejakých sociálnych programov na pracovisku? - napr. spolupráca s neziskovymi organizáciami alebo účasť na ich projektoch?
(Možnosť sa realizovať aj mimo pracovnej náplne v podobnych smeroch?) - ak áno tak ako to prebieha atd.
Ďakujem 🙂
