Práca lektora v múzeu
Ahojte, je tu niekto, kto pracuje ako lektor v muzeu? Len sa chcem opýtať, či sa dá takáto práca zvládať v.pohode, či to neprerastie cez hlavu, denne tie isté texty, každá hodina nová skupina... Ako vyzerá taky pracovný deň? Ak by sa niekto našiel,.mala by som určite ďalšie otázky. Ďakujem.
Ja som robila lektorku na hrade. Ale iba ako brigádu,cez rok tak cca 4-5 mesiacov. Cez deň mi vyšlo tak 2-3 krát byť v hrade po cca 2 hodiny. Ja som introvert ale celkom. Bolo to v pohode,len celkom naháňačky cez leto,lebo skupiny boli nasekané za sebou po 10-15 minút,veľké okolo 50 ľudí,a musela som sa naháňať . Texty v pohode,to len povieš. Ja som to odrapkala,nemám také komunikačné znalosti na to aby som tu prehliadku vedela spraviť takú zaujímavejšiu a pri tej rýchlosti akou ideš s toľkými ľuďmi sa to ani nedalo moc. Ale teda vydržala som asi dve sezóny,pre mňa to na dlhodobejšie fungovanie nebolo, vycerpavali má kolegovia a aj niektorí ľudia z návštevníkov
@hortenziaj ďakujem Ti veľmi pekne za príspevok. Ja by som mala byť v menšom múzeu v meste, čize neočakávam nejaký dennodenny nával návštevníkov. Skôr počas sezóny, to asi bude zaberak. Ale inak sa celkom teším, aj keď zatiaľ si to neviem predstaviť v praxi. Tak snáď to bude pre mňa v pohode, som celkom zvedavá, ako to bude takto kontaktne s ľuďmi, nakoľko doteraz som pracovala zatvorená v kancli. Ďakujem Ti ešte raz 😊