Práca letušky
poznate niekoho kto robí toto zamestnanie ? 😊 ako to prebieha čo treba vedieť baví ho to aj po pár rokov? keď cestuje ma aj nejaká čas v tej nejakej krajine byt? akú školu na to treba? jedine čo viem že je treba byt zdravý vedieť plávať a vedieť po anglicky ale stačí na komunikačnej zručnosti vie mi niekto odpovedať na otázky ďakujem
Pracujem ako letuška 15 rokov. Robila som u arabov, v jednej lowcost a teraz som v private. Ani neviem, čo dodať k tomu, čo napísal @martinmartin. Najlepšie mi je v private. Skvelé destinácie, plat, pohoda a svätý pokoj. V arabskej spoločnosti tiež nebolo zle, pokiaľ dodržiavaš pravidlá. Skutočne nás vážili a robili grooming checks. Ale nevyhodia ťa hneď. Máš tri šance na to, aby si sa dala "dokopy". Je to super práca ak si introvert, lebo väčšinou letíš s rovnakou osobou raz za rok. Lowcost je oničom. Tam najozaj zoberú hocikoho a nedá sa povedať, že je to pekná práca. Je to však dobré na začiatok. Angličtina musí byť top. Znalosť iných jazykov ťa posúva ďalej. Čím si krajšia, tým lepšia šanca na to, že sa dostaneš do private. Musíš byť reprezentatívna, mať minimálne prvý vysokoškolský stupeň. Nepotrebuješ žiadnu letuškovskú školu. Stále sa smejem ak mi niekto povie, že jeho dcéra bude letuška, lebo šla na takú strednú. Nie, nebude, pokiaľ nespĺňa iné kritériá. Nikoho nezaujíma, či niekto študoval takúto školu. Každá jedna spoločnosť si letušky vyškolí. Väčšinou trvá výcvik 3 mesiace a až potom sa podpisuje zmluva.
Ďalšia vec je vek. Väčšinou je limit do 29 rokov.
Je to ta najlepšia práca na svete. Nerobila by som nič iné. Takže áno, baví ma to aj po 15 rokoch.
Žiadne tetovania, musíš vedieť plávať, byť fyzicky zdatná. Výška sa uz tak nerieši. Pýtaj sa, ak som na niečo zabudla.
@mamamasama nemáš strach tak často lietať? 😃Ja idem v lete a uz teraz sa trasiem z predstavy že nastúpim do lietadla 🤔😃
@fadama