Ahojte, pravdepodobne budem nastupovať na novú pracovnú pozíciu v banke. Konkrétne na pozíciu collector- oblasť riešenia pohľadávok. Ma s tým niekto skúsenosti? Bolo mi povedané ze denne sa telefonuje fakt množstvo hovorov. Je to také ťažké ako to znie? Alebo sa to dá zvládnuť?
Ďakujem za tipy a rady 🖐
paci sa mi ako honosne dokazu pomenovat niektore profesie. No ale k teme, taka praca vyzaduje dost silnu osobnost, lebo mozes ocakavat nie zrovna pekne vybrane slova od ludi, zvlast ked im pripominas, ze maju nejaku dlzobu a nieco im za to hrozi.
.. Ak vôbec zdvihnú tí dlžníci. Nič moc práca za mňa.
Nieje to pre každého určite, do toho s tým idem. Vyskúšam to a ako hovori @melanta mam skúšobnú dobu, keď to nebudem dávať odídem. Akurát sa trochu bojím ako je to so školeniami aby potom odomna nechceli ich uhradiť keby som skončila už v skúšobnej dobe.. lebo aj také som čítala
@janka1111112 to preplácanie školení slsp nemá. Ak by hej, podpisuješ to v rámci dokladov a pracovnej zmluvy. Čiže vieš povedať nie, nepodpíšem, nenastúpim.
@melanta super to sa teším. A áno musí to byť v zmluve poprípade v nejakej prílohe k zmluve to je pravda. No som sama zvedavá aké to cele bude.
A náhodou niekto kto na centrále SLSP pracoval? Aké to tam je a podobne?
Táto pracovná pozícia, bez ohľadu na to, či je to v SLSP alebo inde, je o tom, že budeš celý pracovný čas telefonovať. Budeš volať ľuďom, ktorí sú v mínuse na účte, ktorí neuhradili splátku úveru. Toto je tvoja náplň práce 8 hodín denne. Niekto s tým problém nemá a robí to roky, niekto je po mesiaci zrelý na psychiatriu. Takže zbytočne ti niekto povie, ako to má on. Ty sama musíš zistiť, čo to urobí s tebou. Máš 3 mesačnú skúšobnú dobu, vždy môžeš kedykoľvek odísť. Držím palce.