icon

Prečo mám problém nájsť si brigádu?

astrid10
25. okt 2024

Ahojte, mám otázku ohľadom zamestnania a vašich skúseností.
Počas tohto leta som poslala vyše 50 CVčiek do rôznych oblastí na rôzne brigády, keďže som študentka.
Nezobrali ma nikam.
Totižto aby som bola presná, jeden pohovor mi bol poskytnutý (z banky na študentský program) a následne mi viac nezavolali.... netuším prečo. Iba mi volali, že by sa radi stretli, a že mi na mail dajú vedieť kedy a kde a prišlo len, že Ďakujeme za váš záujem ale našli sme vhodnejšieho kandidáta....
Druhá skúsenosť bola s OVB to som bohužiaľ zistila až po pohovore, a samozrejme hneď som to odmietla. Ale kokos to čo vám tam narozprávajú, a potom, že na živnosť, zháňať XY ľudí, a plat dostanete 10 Euro aj s cestou, keď nikoho nenájdete....
A to najlepšie na záver, poslala som do rôznych butikov, nákupných centier, na predavačku atď... na koľko nemám žiadne skúsenosti a chcem ich nadobudnúť, a nemám ani kontakty a chcem ich získať, tešila som sa, že budem predávať oblečenie a tak, chápete to je super na brigádu, no ani z jedného butiku, obchodu, proste odnikadiaľ sa mi nikto neozval.
Som už zúfala.
Napadla mi jedna vec. Nakoľko som v CV mala svoju fotku, a nie som zrovna modelka, a nemám ani peknú pleť, či to nemôže byť aj s tým? Nejaká diskriminácia? Alebo už moc premýšľam? Keď si všímate koľko dievčat pekných na takýchto pozíciách pracuje, aj by to sedelo....no neviem, už. Ale viem, že sa ozvali proste dve ponuky kde nemusíte byť vystavený pred XY ľuďmi. A tam kde by som mala byť na očiach ako je obchod ma nezobrali ani nič, alebo je to len o kontaktoch a teda nemám vôbec šancu? Alebo kvôli mojim nulovým skúsenostiam? Totižto zarábala som si ,,načierno" po susedoch strážením detí a to referencie nezískam od nich chápete, a rada by som si spravila prax v tom čo študujem nech brigáda nie je od veci.
Ale keď to takto je, tak pochybujem, že ma v mojom manažmentskom obore zamestnajú, a ešte keď som aj žena.... dovidenia.