icon

Zmena zamestnania verzus súčasná pohoda

29. nov 2025

Pracujem ako vedúca jednej mini predajne nechcem konkretizovať. Je to slabšia predajňa, tak nie vždy sa všetko míňa. Koľkokrát už sú uschnuté niektoré výrobky atď. Reklamácie nám nechcú moc uznávať. Na druhej strane tu máme kľud. Môžme jesť,piť kávu, telefonovať, na internete byť atď. Ale robíme celodennky také 3-4 za týždeň plus každú druhú sobotu a v nedeľu sme zavretý. Ale tie celodennky ma už ubíjajú. Rozmýšľam sa zamestnať v nejakých potravinách kde sa robií týždeň ranná, týždeň pobedná. Aj keď už tam človek stratíbako takú slobodu. Plat ako vedúca mám rovnaký ako taká predavačka bez zodpovednosti. Vždy som mala robotu kde sa robil dlhý krátky týždeň rada mám celý deň byť doma, všetko si v kľude vybaviť, zbehnúť hocikam s detmi napríklad v lete , takto vždy len ten víkend by som mala max voľný. Čo by ste si vybrali vy?

doriiis
29. nov 2025

Ostala na celodenných zmenách. Pri 12 tkach nemusíš riešiť paragrafy, že kedy s deťmi k zubárovi a tak. Všetko vybavis vo voľne dni. Na rannú vstávať 5 x za sebou je otras a poobedna, to máš zabitý celý deň a nic z neho

tyrkysova_lentilka
29. nov 2025

Dávnejšie, po škole som robila celodenky denné aj nočné v hoteli na recepcii, čo nie je úplne porovnateľné, ale tiež som mala každý deň chvíľku pre seba a tie celé dni voľna boli super. Vtedy mi to za to stálo, aj kolegyne ktoré mali vtedy deti v tom videli viac výhod.
Teraz je pre mňa dôležitejšie nebyť v práci celý deň a každý deň venovať chvíľku rodine a domácnosti. Takže momentálne mi moja pracovná doba vyhovuje a čas ukáže čo ďalej.

Záleží na tebe, čo v tejto etape života potrebuješ. Ak budeš mať týždeň poobedné, stále toho vieš dosť postíhať ráno. Je to o zvyku.
Dôležité určite bude aj to, aký systém a kolektív by bol v novej práci.

autor
29. nov 2025
@tyrkysova_lentilka