Ako postupovať pri liečbe panických atakov?
Ahojte žienky...riešili ste tu niektorá Panické ataky ?...ja mám tento problém už cca 6 mesiacov, no posledné dva mesiace je to horšie. Skúšala som sama rôzne relaxačné techniky z internetu, dychové cvičenia, nemyslieť na to, užívanie magnézia...no mám pocit že to skoro vôbec nepomáha 🙈 a ja sa cítim už veľmi diskonfortne, keď niekam idem a bojím sa, či to zas nedostanem 😓 začalo ma to obmedzovať ...a tak ma zaujíma, ako mám vlastne postupovať, mám ísť ku svojmu obvodnému lekárovi, alebo si mám nájsť rovno nejakého psychológa? Predpíše mi hneď na to nejaké antidepresíva? Alebo aký je väčšinou postup?Popravde som sa chcela nejakým liekom vyhnúť, no to čo som skúsila, nepomáha ...budem vďačná za každú radu
a čoho konkretne sa bojís? alebo celkovo?
@anonym_autor psychológ nepredpisuje lieky, psychiater ano. Išla by som rovno za ním a podľa situácie určí ďalší postup
@anonym_autor máš to v akom štádiu? Len večer, či hocikedy v priebehu dňa? Zvýšené dávky magnézia berieš?
@anonym_autor máš to v akom štádiu? Len večer, či hocikedy v priebehu dňa? Zvýšené dávky magnézia berieš?
@anonym_2fe6fb mala som to najskôr možno raz za mesiac, proste keď je okolo mňa veľa ľudí a musím napríklad niekde v rade čakať...no postupne sa to zhoršilo, častejšie...a už len keď vychádzam z domu, mám tie vtieravé myšlienky, či to zas nepríde.... večer to väčšinou nemámvam,ani doma celkovo, len proste keď vyjdem von...
@anonym_2fe6fb magnézium beriem 3krat denne
a čoho konkretne sa bojís? alebo celkovo?
@anonym_6e11da ja ani nemám konkrétne z niečoho strach, príde to z ničoho nič, hlavne keď je okolo mňa veľa ľudí a musím napríklad niekde na niečo čakať
@anonym_6e11da ja ani nemám konkrétne z niečoho strach, príde to z ničoho nič, hlavne keď je okolo mňa veľa ľudí a musím napríklad niekde na niečo čakať