icon

Čo znamená hrbolček na RTG panvy?

bbbbbbbbb
9. jún 2020

Ahojte babule. Neviete mi prosím niektorá poradiť čo je ten hrbolček na panvovej kosti? Vystrašilo ma to a k doktorovi mám ísť až o 3 týždne a bude ma to asi strašiť dovtedy 🙈

Čo znamená hrbolček na RTG panvy?
lindusss2016
9. jún 2020

Skus dat fotku do skupiny zdravotnici na MK. Ja tam teda nevidim nic, ale som laik. V skupine ti odpovedia lekari.

bbbbbbbbb
autor
9. jún 2020

@lindusss2016 skúšala som ale nikto mi tam zatiaľ neodpovedal tak skúšam tu..no myslim len ten malý kopček na tej kosti panvovej

lindusss2016
9. jún 2020

@bbbbbbbbb a preco by to mal byt nador? 😳 mas nejake podozrenie? Podla mna to strukturou vyzera byt rovnake ako kost, tak ale nevyznam sa, ale mna by nenapadlo sa nad tym ani pozastavit

bbbbbbbbb
autor
9. jún 2020

@lindusss2016 nemam...mam len dlhodobe bolesti v driekovej oblasti ale skor na pravej strane..toto je na lavej..len nahodou som si to vsimla ako taky hrbolcek na kosti alebo ako to mam povedat a samozrejme ma hned napadlo najhorsie..aj mne to pride rovnakej konzistenie ako zbytok kost len mi pride cudne ze to vytrca tak nad kost dost

lindusss2016
9. jún 2020

@bbbbbbbbb juuuj no nestresuj sa, uvidis, ze to bude nakoniec uplne neopodstatnene 🙂 clovek nie je dokonaly stroj, mozes mat na jednej strane trosku inak vyformovanu kost, neries, lekar ti to vysvetli, ale podla mna v tomto ozaj tvoje problemy nespocivaju 😊

bbbbbbbbb
autor
10. jún 2020

@lindusss2016 na jednej strane je mi jasne ze nie vsetko je rovnake ale pozerala som si aj nejake ine snimky rtg a nevyzera mi to ako len nieco nepodstatne 🙈

katkabg
10. jún 2020

Ajoj aj mna bolieva driek a to pripisujem platnicke aj ked uz vselico ma napadlo teda :( teba ako boli panva z predu zo zadu ci pri chodzi alebo tak vseobecne

bbbbbbbbb
autor
10. jún 2020