Cestujeme lietadlom ✈
3 ľudia prispeli za týždeň
Popis a pravidlá
✈ Čo si (ne)môžem vziať do príručnej batožiny?
✈ Môžem si zobrať kočík až k lietadlu?
✈ Ako dlho trvá let do Hurghady?
✈ Užívam lieky/mám titánový kĺb, potrebujem nejaké lekárske potvrdenie?
✈ Som tehotná, neuškodí môjmu bábätku detektor na bezpečnostnej kontrole?
✈ Koľko musí byť platný cestovný doklad, ak chceme vycestovať do Turecka?
✈ Môžem zobrať deťom do príručnej batožiny pastelky?
✈ Starí rodičia chcú vziať vnúča na dovolenku, potrebujú splnomocnenie?
✈ Cestujeme s medzipristátím, ako bude náš let prebiehať?
✈ Potrebujem víza do Izraela?
✈ Koľko kusov cigariet môžem mať v príručnej batožine?
✈ Mešká/zrušili mi let, aké sú moje práva?
✈ Môžem cestovať so zvieraťom?
...na tieto otázky a mnoho ďalších nájdete odpovede práve v tejto skupine. Odpovede budú jednoducho dohľadatelné pod lupou, resp. medzi hashtagmi, avšak pre zachovanie prehľadnosti Vás prosím aby ste svojvoľne neoznačovali príspevky "vymyslenými" mriežkami (buď použite už vytvorený hashtag, alebo nechajte príspevok neoznačený). Vytvorené hashtagy nájdete na stránke vpravo.
Na všetky otázky sa budem snažiť odpovedať promptne, podrobne, zrozumiteľne a so zárukou spoľahlivosti minimálne čo sa týka letov a spoločností operujúcich z bratislavského letiska (Air Cairo, Air Malta, Bulgarian Air Charter, Corendon Airlines, ČSA, flydubai, Fly Egypt, Montenegro Airlines, Pobeda, Ryanair, Smartwings/Travel Service, Tailwind Airlines, Wizzair). V prípade že na to budem mať čas, rada overím/zistím prepravné podmienky aj iných spoločností, avšak uvítam aj vašu aktivitu pokiaľ máte osobné skúsenosti s konkrétnou leteckou spoločnosťou či letiskom.
Nakoľko prepravné podmienky spoločností sa často menia, bude dohliadnuté na to, aby sa v skupine nachádzali len tie aktuálne. Neaktuálne príspevky budú preto pozastavované s patričným odôvodnením.
Skupina nie je nijako priamo prepojená s oficiálnym centrálnym informačným systémom letiska Bratislava. Všetky informácie sú poskytnuté na základe vedomostí a skúseností. Pre oficiálne stanoviská a informácie sa môžete obrátiť priamo na customer services jednotlivých letísk a leteckých spoločností.
✈ neďakujeme na ploche za pridanie do skupiny - uvítame každého, preto to nie je nutné :-)
✈ pre zachovanie prehľadnosti neoznačujeme príspevky vymyslenými mriežkami - buď použijeme existujúci "hashtag" (riadne opísaný) alebo necháme príspevok neoznačený, moderátorka pooznačuje všetkými potrebnými mriežkami akonáhle to bude možné
✈ skupina neslúži na predaj a propagáciu služieb
✈ v skupine (si) nenadávame, neurážame ani neponižujeme iných
✈ nerecenzujeme cestovné kancelárie, dovolenkové destinácie a hotely - na to slúži mnoho iných skupín :-)
✈ naopak privítame recenzie a skúsenosti s leteckými spoločnosťami, letiskami (aj tie negatívne) a iné užitočné rady, napr. ako zvládnuť let (prosím, bez www odkazov na osobné blogy)
✈ príspevky s neaktuálnymi informáciami budú pozastavené (posnažím sa)
✈ duplicitné príspevky budú pozastavené a autor bude požiadaný o zmazanie daného príspevku
✈ všetky príspevky mimo zameranie skupiny, alebo proti pravidlám skupiny, budú pozastavené