Inzerát je exspirovaný.
Ulož - uložené 2×

Blúzka Syl

kombinácia mušelínu so saténom. Veľkosť uvedená S/M, ale je vhodná na XS/S. Vyrobené v Maďarsku, značka SYL.
Ihneď k odberu.
K cene tovaru bude pripočítané poštovné (ako plátci DPH musíme k štandardnej cene pošty pripočítať DPH, ktoré potom odvádzame štátu).
Pred objednávkou tovaru si prosím prečítajte podmienky predaja!
Aktualizovaný pred 1 mesiacom
3 zobrazenia od 12. apr 2016
17,50 €
vida31    Dunajská Streda
Milé naše zákazníčky a budúce zákazníčky!
Ďakujem,že ste nahliadli do nášho obchodíka.


CENY SÚ PEVNÉ, PROSÍME ZÁUJEMCOV, ABY TO REŠPEKTOVALI A NEZJEDNÁVALI CENU!!! (Na zjednávanie nebudeme reagovať)
V prípade väčšieho odberu navrhujeme zľavy.

PLATOBNE A DODACIE PODMIENKY:
- Objednávku môže urobiť iba osoba staršia ako 18 rokov.
- Vaša objednávka je záväzná
- požadujeme platbu vopred na účet, podklady Vám budú zaslané na Vašu žiadosť
-platbu očakávame do 5 kalendárnych dní.
- balíčky vyexpedujeme do 3 prac. dní po pripísaní peniažkov na náš účet
- zásielky posielame prostredníctvom Slovenskej pošty 2. triedou, na vlastnú žiadosť za príplatok však samozrejme aj 1. triedou
- dodávky objednaného tovaru budeme podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností realizovať v čo najkratšom termíne, štandardne zásielky expedujeme 2x týždenne
-K cene tovaru bude pripočítané poštovné (ako plátci DPH musíme k štandardnej cene pošty pripočítať DPH, ktoré potom odvádzame štátu).

NEZODPOVEDÁME ZA:
- NA DOBIERKU POSIELAME LEN DôVERYHODNÝM ZáKAZNíKOM S MINIMáLNYM POčTOM POZITíVNYCH HODNOTENí 20KS, ALEBO PO ZAPLATENí ZáLOHY 2 x POŠTOVNÉ (5-8EUR)!!!
NEPREVZATIE DOBIERKY
Po neprevzatí objednávky je kupujúci povinný uhradiť vzniknuté náklady. Kupujúci je po neprebratí zásielky dlžníkom firmy a bude mať zablokované objednávanie na všetkých stránkach prevádzkovaných firmou. V prípade ďalších objednávok je platba možná len prevodom na účet. V prípade neprevzatia dobierky si vyhradzujeme právo na zverejnenie osobných údajov danej osoby na čiernej listine.

NEZODPOVEDÁME ZA:
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
- Za poškodenie zásielky zavinené poštou.
- Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám, alebo vybral zlú veľkosť. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.

V prípade ak sa Vám tovar nepáči alebo nesedí, môžete ho do 7 dní vrátiť od jeho kúpy a to bez udania dôvodu a my Vám tovar vymeníme, alebo vrátime peniaze.

VRÁTENIE TOVARU
- kupujúci najprv informuje predávajúceho mailom!!!
- tovar musí byť odoslaný najneskôr do 7 dní od obdržania zásielky
-adresa na vrátenie zásielky: Kristína Bernáthová, Nemesszegská 133/6, 929 01 Dunajská Streda
- tovar musí byť neporušený, nepoužitý opatrený visačkami, schopný ďalšieho predaja
-priložte list o odstúpení od kúpy tovaru, kde uvediete
Vaše meno, adresu,
číslo bankového účtu na ktorý budú peniaze vrátené,
číslo faktúry,
Váš podpis a dátum.
- späť s tovarom nám zašlite aj originál doklad o kúpe.
V lehote do 14 dní Vám budú vrátené peniaze vo výške hodnoty tovaru. Suma, ktorá Vám bude vrátená nezahŕňa výšku už zaplateného poštovného. Vracia sa len cena tovaru, poštovné sa nevracia a náklady na dopravu spojené s vrátením tovaru taktiež hradí záujemca.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nie je možné akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený späť na náklady odosielateľa.
Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude prevzatý!!!
Predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy.

VÝMENA TOVARU
- kupujúci najprv informuje predávajúceho mailom!!!
- tovar musí byť odoslaný najneskôr do 7 dní od obdržania zásielky
- tovar musí byť neporušený, nepoužitý opatrený visačkami, schopný ďalšieho predaja
-priložte list, kde uvediete:
Vaše meno, adresu,
názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktiež názov, produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.
číslo faktúry,
Váš podpis a dátum.
Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.
Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru.
- všetky NÁKLADY spojené s výmenou tovaru znáša KUPUJÚCI.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nie je možné akceptovať žiadosť o výmenu a tovar bude vrátený späť na náklady odosielateľa.
Predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy.

REKLAMÁCIA:
Na nový tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov, ale životnosť niektorých produktov môže byť výrazne kratšia. Najmä módne prvky môžu ešte viac skrátiť dobu použiteľnosti výrobku (zipsy, suché zipsy, šnúrky, ozdobné prvky). Záruka sa vzťahuje na všetky chyby tovaru spôsobené chybou pri výrobe, alebo chybou na použitom materiáli. Nevzťahuje sa na nadmerné opotrebovanie tovaru v dôsledku jeho nesprávneho používania užívateľom (mechanické poškodenie, opotrebovanie tovaru z dôvodu nesprávneho používania, ošetrovania - chybné pranie, alebo výberu nesprávnej veľkosti a pod.) Zároveň sa nevzťahuje na BEŽNÉ OPOTREBOVANIE tovaru! Prípadné chyby alebo vady vzniknuté z dôvodu nadmerného opotrebovania, nemôžu byť dôvodom k neskoršej reklamácií.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar poštou. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý v norme základov hygienických štandardov.

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.

Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.

Sme internetový obchod ktorý funguje len na základe e- mailovej komunikácie, z dôvodu časovej zaneprázdnenosti komunikujeme len e-mailom, nie telefonicky. Ďakujem za pochopenie !
Vzhľadom na skutočnosť, že nemáme kamenný obchod, OSOBNÝ ODBER NIE JE MOžNÝ!

Odoslaním objednávky kupujúci bezpodmienečne prijíma obchodné podmienky a súhlasí s tým, že sa s nimi vopred oboznámil. Odoslaním elektronickej objednávky sa zaväzuje dodržiavať tieto obchodné podmienky.
Odoslaním objednávky tovar si záväzne objednávate.

Prajeme príjemné nakupovanie!
Zobraz celé podmienky
Blúzka syl, s / xs
Blúzka syl, s / xs
Blúzka syl, s / xs