- uložené 3×

Medzinárodný marketing Teória v praxi prípadové

Medzinárodný marketing – Teória v praxi (prípadové štúdie)
autor: Koprlová Jana Koprla Miroslav
žáner:
Ekonomika
autor:
Koprlová Jana Koprla Miroslav
vydavateľstvo:
Daniel Netri
rok vydania:2009 jazyk:sk. počet strán:276 väzba:Brožovaná
predložená publikácia s názvom Medzinárodný marketing: teória v praxi je určená najmä pre poslucháčov vysokých škôla bola pripravená na výučbu marketingovo, ako aj Siršie medzinárodno-podnikateľsky zameraných predmetov, pričom kladie osobitný zreteľ najmä na prístup, akým sa osvojujú ekonomické skutočnosti v rovine komplexu teoreticko- praktických súvislostí. Ako univerzálne aplikovateľná učebnica si nájde svoje uplatnenie a ri výučbe úvodných ekonomických disciplin. Z hľadiska svojej obsahovej náplne je však ovnako určená aj najširšej marketingovej a podnikateľskej odbornej i laickej verejnosti.

Učebná pomôcka prináša prostredníctvom ôsmich samostatných prípadových štúd ohľad do marketingového zákutia podnikateľského života tuzemských aj zahraničných ýrobných aj obchodných, dodávateľských aj odberateľských podnikateľských subjekto víjajúcich svoje úsilie na vlastných aj cudzích, skutočných aj potenciálnych, nákupnýc predajných trhoch. Každodenná marketingová prax, sprevádzaná nevyhnutnou dávko oretického výkladu pôvodných marketingových východisk, umožňuje nazrieť do politil skavania zákazníka - odberateľa, alebo naopak, partnera - dodávateľa, a to na niektor troch základných dimenzií marketingu presahujúceho hranice národného trhu. Napoko období širokospektrálnej globalizácie a formovania svetovej ekonomiky prostrednictvc spodársko-integračných centier sa už národný marketing stáva imanentnou súčast šej, medzinárodne zameranej politiky budovania konkurenčnej výhody na odvetvov och, ktoré sa v publikácii predstavujú v postavení priemyselných aj spotrebných trh ov kupujúceho i trhov predávajúceho, trhov v štruktúre monopolu, oligopolu i polypo onopolistickej konkurencie, trhov s jedinečnými i zastupiteľnými statkami, trhov s tova odobej i krátkodobej spotreby, s nízkou aj pomerne vysokou mierou pridanej hodn ov s hmotnými statkami i nehmotnými službami.
276 strán
504 gr 📙
Výborný stav
Plus poštovné
Aktualizovaný pred 3 dňami
7 zobrazení od 24. jan 2024
12,90 €7,90 €
Oznam od predajcu: ❤️Odosielam ihneď aby sme to stihli do Vianoc❤️ Objednávka SMS 0903999195 ❤️ Nad 29 € Poštovné zadarmo❤️ Packetou do ČR za 4,10 ❤️
avatar
emka44    Martin
📘📗📕📙 SMS 0903999195 📘📗📕📙
📘📗📕📙 Poštovné podľa cenníka pošty, packetou do ČR 📘
📘📗📕📙 Posielam na dobierku 📘📗📕📙
📘📗📕📙 Tovar odosielam po pripísaní € na účet 📘📗📕📙
📘📗📕📙 Možnosť rezervácie 📘📗📕📙
📘📗📕📙 Zľavy na Vianoce a darčeky po celý rok 📘📗📕📙
📘📗📕📙 Predaj aj na iných stránkach. 📘📗📕📙
📘📗📕📙 Hodnotenie poteší 📘📗📕📙
📘📗📕📙 mBank SK26 8360 5207 0042 0272 8209, 📘📗📕
📘📗📕📙 Prima Banka SK50 5600 0000 0063 7032 5002 📘
📘📗📕📙V ponuke Rozprávky pre deti a dospelých. Nové aj staré knihy, Šľabikáre, cestopisy, Disney, kuchárske knihy, encyklopédie, slovniky, motivačná literatúra, umenie, SNP, vojenské, náboženské, trillery, knihy o láske, anglických, nemeckých, francúzskych, psychológie, pedagogiky, sociálnu prácu, právo, zdravie, medicína, joga…📙📗📕📘


📘📗📕📙 Packeta Slovensko 3,40
Do ČR 4.10

📘📗📕📙 Obyčajne
do 500 g - 2 €
do 2 kg - 2,50 €

📘📗📕📙 Doporučene
do 500 g - 3,50 €
do 2 kg - 4 €
Zobraz celé podmienky
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,
Medzinárodný marketing teória v praxi prípadové,