Poradíte ohľadom stopnutej platby cez internet banking?

Zodpovedané
Peniaze
8. jún 2020

Dobrý deň,

chcela by som sa poradiť ohľadom môjho problému. V máji som robila nákup v eshope a platila som s kartou. Peniaze mi boli z karty stopnuté (autorizacia karty ako vždy ). Po hodine som objednávku eshopu stornovala.

Vo výpise účtu za máj nemám info o tom, že by mi bola za to stiahnutá platba. No taktiež neviem sa dozvedieť, či sa už tie stopnuté peniaze vrátili ku mne resp. ako dlho môžu byť stopnuté.

Z eshopu mi povedali, že peniaze už vrátili. Nedostala som nič a skôr si myslím, že stopnuté peniaze nepresunul k sebe, ale že zostali aj naďalej zastavené.

Vo vlastnom internet bankingu ich vidím už mesiac s infom (autorizácia kartou).

Viem tie stopnuté peniaze naspäť dostať ku mne?

Ďakujem

Dobrý deň,

môžete to riešiť cez štandardnú reklamáciu platieb. Určite sa to dá riešiť pri osobnej návšteve pobočky. Viaceré banky toto umožňujú aj cez call centrum alebo internet banking.

Určite, ak je to zadržané takto dlho, je potrebné to banke cez reklamáciu nahlásiť. Banka situáciu preverí, prípadne peniaze odblokuje. Ak by tam bolo zistené niečo iné, budete informovaná zo strany banky.

Pekný deň


Ing. Michal Ducký
www.finporadna.sk
email: posta@finporadna.sk
tel: 0901 923 111