Používame cookies. Viac informácií tu. OK
Zodpovedané

Aký krém mi pomôže po injekcii Almiral?

Lieky
5. okt 2019

Dobrý deň,

mám za sebou piate injekčné podanie lieku Almiral in gluteus do toho istého miesta. Modrinu a ani opuch nemám, ale asi tretí deň po poslednej injekcii sa mi tam niečo pri vstávaní z postele akoby natrhlo alebo natiahlo.

Odvtedy ma zo zadu až k stehnu bolí celý bok. V tej oblasti cítim pálenie a mravenčenie. Chladný obklad vôbec necítim, mám to stŕpnuté. Natieram si to Heparoidom.

Akú masť, alebo aký liek mi pomôže?

Za odpoveď ďakujem

Dobrý deň,

podľa toho čo popisujete, tak si myslím, že sa Vám tam sekol nejaký sval alebo nerv. To sa môže stať, ak ste napríklad napätá pri podaní injekcie. Ale keďže cítite tŕpnutie a mravenčenie, tak to bude skôr nerv.

Skúste si to poriadne rozmasírovať. Môžte si to natrieť napríklad Voltarenom.

Ak to nepovolí, tak budete musieť ísť k lekárovi, nech sa pozrie čo sa stalo. Prípadne Vám dá lieky na uvoľnenie svalstva.


Pekný zvyšok dňa prajem.
PharmDr. Kristína Kobezdová