icon

Ahojte kočky, idem si po skúsenosť. 14.12. som posielala doporučene ako listovú zásielku dve knihy pre pána do domova dôchodcov ( Vianočný zázrak). Do dnešného dňa je zásielka v preprave, na našej pošte, ani cez infolinku nevedia, kde balíček je. Rada by som to reklamovala.

Dá sa ro riešiť aj online? Je možné žiadať o vrátenie sumy, čo stáli knihy, plus poštovné, aj keď nebol balíček poistený? Mám faktúry aj mailovú komunikáciu s domovom dôchodcov o tom, čo posielam, keďže som potrebovala upresniť aké knihy si pán želá.

Našla som si reklamačné tlačivo, ale moc múdra z neho nie som a nemám chuť to v tejto situácii riešiť osobne na pošte, lebo by som musela brať obe deti so sebou. Zaujíma ma konkrétna skúsenosť. Vďaka