icon
1 / 1
avatar

Ja som kupovala u nás na Štefana, keď som išla ráno do roboty. Ale to som išla na istotu, lebo 24 dostali tovar... Mali asi 6 farieb.... Ja som brala sivú....

6. jan 2022