Postupy, ktoré môžu pomôcť, podľa Telekomu:
1. V prípade potreby znova reštartujte telefón alebo zapnite/vypnite letový režim aspoň na 15 sekúnd.
2. Ak využívate službu Magio Internet vzduchom, vyskúšajte vybrať a opätovne vložiť SIM do zapnutého routra - router, prosím, nevypínajte, majte ho zapnutý po celý čas. Až potom v prípade potreby reštartujte zariadenie.
Pokiaľ ani tieto riešenia nezaberú, prosím, kontaktuje našu Technickú linku 0800 123 777 od 7:00 do 23:00 (pri volaniach zo zahraničia +421 2 44 85 10 71, volanie je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora). Volajte nám len po opakovanom vyskúšaní vyšších možnosti a prosíme vás o trpezlivosť pri dlhších čakacích dobách.
To je router na sim kartu? Skus ju vybrať a nanovo vložiť. Príp. Podľa manuálu k tomuto routru by som šla.
U nás tiež tak, presne toto iste. Ledva som sa tam dovolala 😅. Vraj zo soboty na nedeľu '' modernizovali" net. Od soboty nešiel. Tak som s tým tiež dnes mala dorobene, ale už ide. Treba nechať zapnutý a vybrať SIM kartu a potom reštartovať. Ak Ti to nepôjde,tak zavolať na Techn. podporu, musia to tam ešte napraviť. No myslím, že uz by Ti to malo ísť 🤗

Nemal telekom nejaky vypadok? Daj si pod lupu, tusim cez vikend bolo viacero prispevkov o tom